IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Vijesti - Hrvatska

Stranica 1/363    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

19.04.2018
FMCG MARKETING SUMMIT 2018.

18.04.2018
Moguće je pronaći zadovoljstvo u obavljanju kućanskih poslova.

18.04.2018
Studije pokazuju da svaki dan donesemo oko 200 odluka vezanih uz hranu. Što ćemo jesti, pak ne utječe samo na naše zdravlje, već ima dalekosežne posljedice na ono što se događa s cijelim Planetom. Ono što nam je na tanjuru može mijenjati svijet. Pitate se zašto birati organsko? Odličan video sigurno će vas potaknuti na pozitivne promjene i dobre odluke.

17.04.2018
Ovogodišnji FMCG Marketing Summit ugostit će Željku Kovačec Jakovac, predstavnicu IBM-a koja će govoriti o važnosti korisničkog iskustva u današnjem marketingu.

17.04.2018
Deset globalnih potrošačkih trendova pružit će uvide u to što potrošači preferiraju danas, kako bi to kompanije trebale slijediti te kako će to potrošači i kompanije ostvarivati u bliskoj budućnosti.

17.04.2018
Nova linija proizvoda za čišćenje lica NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE EXPERT MAKE-UP REMOVER blago i učinkovito uklanja vodootpornu šminku i omogućuje čišćenje lica na profesionalnoj razini.

17.04.2018
Na prvoj konferenciji za medije Kauflanda u Hrvatskoj, predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – marketinšku kampanju na temu svježine i društveno odgovoran projekt Kaufland škola voća i povrća koji je prvi put pokrenut prošle godine.

17.04.2018
Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić na Bledu se danas sastala s ministrima gospodarstva susjednih zemalja (BiH, Crne Gore, Slovenije i Srbije). Tema sastanka bile je trenutna situacija i daljnji koraci u rješavanju stanja u koncernu Agrokor.

16.04.2018
Ivan je veliki obožavatelj Žuje, Staropramena, Stelle, Becksa, Millera i Corone s 12 sjajnih timskih igrača iz marketinga Zagrebačke pivovare i svim ostalim pivovarcima gradi uspješnu budućnost spomenutih brendova.


Stranica 1/363    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Hrvatska
 
 
 
back to top