IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Vijesti - Hrvatska

Stranica 1/352    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

15.02.2018
Osim što je Kaufland u prošloj godini različitim humanitarnim aktivnostima pokazao da je društveno odgovorna kompanija, veliku pažnju posvećuje i zaštiti okolišta te klime.

15.02.2018
Noviteti iz Olivala. Prirodni micelarni proizvodi nove generacije - Micelarni gel i pjena s uljem smilja - prirodni proizvodi koji uklanjaju i najtvrdokorniju šminku, čiste i hidratiziraju kožu te odgovaraju i najosjetljivijoj koži.

15.02.2018
Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu.

15.02.2018
Privredna komora Srbije i Hrvatska gospodarska komora organizirale su u Zagrebu poslovni forum privrednika dvaju zemalja, na kojem je sudjelovalo više od 30 velikih hrvatskih i srpskih kompanija.

14.02.2018
Najviše trošimo na hotele (41% potrošnje u 2017; 11% transakcija) i restorane (36% potrošnje; 72% transakcija). Potrošnja na usluge prijevoza u ovom razdoblju ususret Valentinovu narasla je u tri godine za 104% i zauzima 17% ukupne potrošnje.

14.02.2018
Tek 24% obitelji zajednički doručkuje svaki dan, dok vikendom to čini samo 41% ispitanika

14.02.2018
Ledo inovativniji nego ikada.

14.02.2018
MAGENTA 1 B2B RUN u četvrtom izdanju ove će godine kroz aktivno druženje u četiri hrvatska grada okupiti najveći broj sudionika iz poslovne zajednice, a sve kreće u Splitu, 10. svibnja

14.02.2018
Iako za sebe volimo reći da smo nacija koja preferira kavu, Hrvati su veliki ljubitelji čaja.

14.02.2018
U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. prodaja METRO AG porasla je za 0,2 posto te je dosegnula 10,1 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja u usporedbi s istim periodom u prethodnoj poslovnoj godini rasla za 0,8 posto.


Stranica 1/352    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Hrvatska
 
 
 
back to top