IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 1/188    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

21.06.2018
Kompanija Mondelez International najavila je ambiciju o značajnom proširenju programa održivog uzgoja pšenice, u okviru Harmony inicijative pokrenute u Francuskoj prije deset godina. Planom će biti obuhvaćeni svi biskvitni brendovi u Europskoj Uniji do 2020, godine, što je 60 posto više u odnosu na proizvodnju biskvita prošle godine.

21.06.2018
Vodeći britanski trgovac, Tesco, predvidio je da će ovog ljeta Engleska postati svjetski prvak ... kada je riječ o prodaji piva. Trgovac tvrdi da su od zemalja koje se natječu u Svjetskom kupu, engleski lagers, ales i craft piva toliko popularni da su favoriti prodaje piva u maloprodaji. Prodajom piva u Engleskoj potaknuta je popularnost domaćih pivskih pivovara tijekom posljednjih nekoliko godina.

21.06.2018
Grupa GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, danas je najavila otvaranje svoje Tvornice inovacija. Ta inicijativa predstavlja prekretnicu u inovativnoj strategiji Grupe te se njome želi potaknuti stvaranje novih ideja i kreativnost u GEFCO-vim timovima diljem svijeta.

20.06.2018
Ovu vodu će Coca-Cola u početku prodavati u Italiji, Austriji, Rusiji, Češkoj, Slovačkoj, Srbiji, Hrvatskoj i Irskoj. Coca-Cola HBC Magyarország uložit će 1,8 milijardi forinti (5,5 milijuna eura) u proširenje pogona za mineralnu vodu u Zalasentgrotu, u zapadnoj Mađarskoj, priopćeno je iz te kompanije.

19.06.2018
Talijanski sektor smrznute hrane porastao je za 2 posto u pogledu količine u prošloj godini, na 841.500 tona, prema podacima talijanskog Instituta smrznute hrane (IIAS). Nosilac rasta je, kako se navodi, retail kanal, u kojem je zabilježen rast prodaje za 3,1 posto, na 531.000 tona, dok je u catering kanalu zabilježen rast za 0,3 posto, na 310.000 tona.

18.06.2018
Jedan od najvećih svjetskih trgovačkih lanaca, Spar International, izvijestio je i o službenom ulasku na tržište Malte. Kroz partnerstvo s malteškom FMCG kompanijom Azzopardi Group, Spar Malta otvorio je prvi supermarket 12. lipnja u jugoistočnom dijelu zemlje.

15.06.2018
GEFCO teži promicanju i poticanju inovacija unutar Grupe, ali i s vanjskim partnerima, s ciljem transformacije sektora logistike i transporta. Tvrtka se zalaže za politiku dijeljenja inovacija, što uključuje partnerstva poput nedavno započete suradnje s akceleratorom Techstars.

12.06.2018
Dosad najveći Mlinar Caffe u svijetu, na površini od preko 300 m2 i to na pet etaža, u petak je otvoren u gradu Lahoreu, u Pakistanu. Riječ je o drugom po veličini pakistanskom gradu s preko devet milijuna stanovnika, a novi Mlinar Caffe rezultat je franšizne suradnje s lokalnim partnerom.

04.06.2018
PLAST je drugi po veličini europski sajam industrije plastike i gume. Na površini od 54.000 kvadratnih metara svoje je proizvode i usluge predstavilo 1.500 izlagača iz 55 zemalja svijeta. Procjenjuje se da je sajam posjetilo više od 50.000 posjetitelja.

04.06.2018
FOREO pametna maska za lice, UFO - pretvara tretman od 20 minuta u užitak s rezultatom ravnom onom u kozmetičkom salonu – u svega 90 sekundi.


Stranica 1/188    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top