IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 1/185    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

11.04.2018
Jedan od najbogatijih Nijemaca, vlasnik trgovina Kik i Obi, je nestao u švicarskim Alpama.


04.04.2018
Nakon istraživanja provedenog na FOREO Institutu, najveći svjetski beauty-tech brend, FOREO, lansirao je svoju inovativnu, pametnu životnu trenericu u obliku četkice za zube ISSALEXA.

28.03.2018
Promjene u sektoru prodaje kave na talijanskom tržištu.

26.03.2018
Prihodi Kofole prošle su godine stagnirali. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 36 milijuna eura i smanjila se za 10,7 %. Tvrtka je ostvarila dobre rezultate u Češkoj i Slovačkoj, a veliki rast u jadranskoj regiji.

23.03.2018
Inicijativa za održavanje pitke vode. Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017. godinu.

23.03.2018
Prvo globalno partnerstvo koje njeguje inovacije.

22.03.2018
Razvoj L'Oréalove strategije o ubrzavanju primjene digitalnih procesa.

22.03.2018
Poslovni transferi na europskom tržištu.

21.03.2018
U Europskoj komisiji tumače da je Bayer otklonio njihove dvojbe predloženom prodajom imovine kojom je ojačana pozicija konkurenta BASF-a.

20.03.2018
ISSA 2 predstavlja ultra-higijensku alternativu ručnom četkanju i konvencionalnim električnim četkicama za zube te predstavlja savršen spoj vrhunske oralne higijene i besprijekornog stila.


Stranica 1/185    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top