IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Njemačka: Aldi preuređuje svoje trgovine

05.10.2017

Aldi Nord planira modernizirati 2300 svojih trgovina širom Njemačke. Projekt nazvan ANIKo (Aldi Nord in-store koncept) planiraju završiti u idućih nekoliko godina, a uložit će 5,2 milijuna eura.

 

 
Time namjeravaju postići svjetliji i ugodniji izgled svojih trgovina te proširiti asortiman proizvoda u ponudi, osobito onih svježih. Trgovac već mjesecima analizira navike potrošača i testira prototipove proizvoda.

Fazu obnove započinjemo u jesen
, poručuju iz Aldija. 

Nakon uspješnih eksperimentalnih faza, Aldi namjerava taj koncept uvesti u sve podružnice u Njemačkoj, preuređujući 30 trgovina tjedno. Koncept novih trgovina namjerava uvesti i na osam inozemnih tržišta.


Nazad
 
 
 
 
back to top