IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Njemačka: Aldi preuređuje svoje trgovine

05.10.2017

Aldi Nord planira modernizirati 2300 svojih trgovina širom Njemačke. Projekt nazvan ANIKo (Aldi Nord in-store koncept) planiraju završiti u idućih nekoliko godina, a uložit će 5,2 milijuna eura.

 

 
Time namjeravaju postići svjetliji i ugodniji izgled svojih trgovina te proširiti asortiman proizvoda u ponudi, osobito onih svježih. Trgovac već mjesecima analizira navike potrošača i testira prototipove proizvoda.

Fazu obnove započinjemo u jesen
, poručuju iz Aldija. 

Nakon uspješnih eksperimentalnih faza, Aldi namjerava taj koncept uvesti u sve podružnice u Njemačkoj, preuređujući 30 trgovina tjedno. Koncept novih trgovina namjerava uvesti i na osam inozemnih tržišta.


Nazad
 
 
 
 
back to top