IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

Nemačka: PL će nastaviti da raste

17.08.2017

Prodaja privatne robne marke će nastaviti da raste u Nemačkoj u godinama koje dolaze, prema izveštaju IGD-a.


S obzirom na to da je Nemačka dom dioskontera, u kojima udeo PL ide čak i do 90%, nemački potrošači su se navikli na proizvode privatne robne marke i traže ih u veoma širokom spektru kategorija. Udeo PL-a raste i očekujemo da će nastaviti sa rastom, uzimajući u obzir da trgovci uvode inovacije i šire svoje linije PL-a, naročito u oblastima kao što su organsko (bio), bez dodataka, vegetarijansko, vegansko ili gotova jela,
 navodi se u izveštaju IGD-a.

Vrednost nemačkog maloprodajnog tržišta procenjuje se na 259 milijardi evra do 2021, sa stopom rasta od 11%. Izveštaj predviđa da će da rastu svi glavni kanali maloprodaje u Nemačkoj u ovom periodu. Taj rast će, prevashodno, biti pod uticajem inflacije u kombinaciji sa rastom populacije, plus investicije trgovaca. 

IGD je saopštio da se širom Nemačke, koja je donedavno bila tradicionalno tržište diskontera i supermarketa, razvijaju novi trgovački koncepti. 

Nazad
 
 
 
 
back to top