IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

SAD: Starbucksov novitet – kava odležala u bačvama za viski

20.03.2017
Nova mješavina, nazvana Starbucks Reserve Whiskey Barrel Aged Sulawesi, bit će dostupna u Seattleu u ograničenom razdoblju, a napravljena je od 180 kg zelenih (neprženih) zrna kave koja je odležala u staroj bačvi od američke hrastovine koja je služila za odležavanje viskija.

Bačve su ručno valjane nekoliko tjedana kako bi svako zrno kave došlo u dodir s mirisnom hrastovinom. U procesu prženja kave sav alkohol ispari, ali kažu da zrna ipak zadrže okus i miris viskija.
 
 

Istraživanje potencijala kave i spajanje netradicionalnih iskustava i tehnika, nešto je s čim svakodnevno eksperimentiramo. Uzmemo zrno i krenemo od njega, objašnjava Duane Thompson iz Starbucksova R&D tima.

Ta je osobita kava dostupna u dva specijalna napitka, a može se kupiti i svježe pržena u zrnu.

Con Crema je jedan od dva napitka od kave odležane u bačvi, to je Sulavesi preliven vrućom vodom i pomiješan s vanilijinim sirupom koji je također odležao u bačvi te s preljevom od hladne pjene posute cascarinim šećerom, a drugi je Cold Brew, kava također odležala u bačvi pripremljena s hladnom vodom.

Hladno pripremljena kava omogućuje da se bolje osjeti karamelasti okus kave iz bačve, što zajedno s vanilijom daje jedan predivno zaokružen napitak, kaže Thompson. Dobijete na svakoj razini izgrađen okus. To je kompleksno, ali ne i komplicirano.

I dodaje: Ovo je zaista uzbudljivo vrijeme za bavljenje kavom. Taj minuciozni proces vrijedan je truda  zbog, nadamo se, nezaboravne šalice kave za naše potrošače.

Starbucks nije jedini brand koji kombinira alkohol i kofein – u siječnju ove godine Jack Daniel`s je predstavio viskijem obogaćenu kavu Arabica.

Nazad
 

 
 
 
back to top