IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

SAD: Starbucksov novitet – kava odležala u bačvama za viski

20.03.2017
Nova mješavina, nazvana Starbucks Reserve Whiskey Barrel Aged Sulawesi, bit će dostupna u Seattleu u ograničenom razdoblju, a napravljena je od 180 kg zelenih (neprženih) zrna kave koja je odležala u staroj bačvi od američke hrastovine koja je služila za odležavanje viskija.

Bačve su ručno valjane nekoliko tjedana kako bi svako zrno kave došlo u dodir s mirisnom hrastovinom. U procesu prženja kave sav alkohol ispari, ali kažu da zrna ipak zadrže okus i miris viskija.
 
 

Istraživanje potencijala kave i spajanje netradicionalnih iskustava i tehnika, nešto je s čim svakodnevno eksperimentiramo. Uzmemo zrno i krenemo od njega, objašnjava Duane Thompson iz Starbucksova R&D tima.

Ta je osobita kava dostupna u dva specijalna napitka, a može se kupiti i svježe pržena u zrnu.

Con Crema je jedan od dva napitka od kave odležane u bačvi, to je Sulavesi preliven vrućom vodom i pomiješan s vanilijinim sirupom koji je također odležao u bačvi te s preljevom od hladne pjene posute cascarinim šećerom, a drugi je Cold Brew, kava također odležala u bačvi pripremljena s hladnom vodom.

Hladno pripremljena kava omogućuje da se bolje osjeti karamelasti okus kave iz bačve, što zajedno s vanilijom daje jedan predivno zaokružen napitak, kaže Thompson. Dobijete na svakoj razini izgrađen okus. To je kompleksno, ali ne i komplicirano.

I dodaje: Ovo je zaista uzbudljivo vrijeme za bavljenje kavom. Taj minuciozni proces vrijedan je truda  zbog, nadamo se, nezaboravne šalice kave za naše potrošače.

Starbucks nije jedini brand koji kombinira alkohol i kofein – u siječnju ove godine Jack Daniel`s je predstavio viskijem obogaćenu kavu Arabica.

Nazad
 
 
 
 
back to top