IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu

17.07.2017
Nizozemski lanac Albert Heijn želi drastično smanjiti količinu šećera u napicima za djecu, koje plasira pod svojom robnom markom.
 
 
  
 
AH friss Fruitdrank i AH Djoezz sokovi će imati čak 30% manje šećera. Uvođenjem čak 14 novih proizvoda s manje šećera, Albert Heijn želi predstaviti zdraviju alternativu za djecu i obitelji.
Prošle godine, ovaj nizozemski lanac je smanjio količinu šećera u 100 svojih proizvoda, koje najčešće kupuju djeca i obitelji. U narednom razdoblju, nastavit s ovom praksom i smanjiti upotrebu šećera u još 40 proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top