IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Kina: Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu

12.01.2018
Kineski gigant u e-trgovini Alibaba Group najavio je otvaranje 30 novih Hema supermarketa u Pekingu do kraja 2018., dakle, svoj će portfelj fizičkih trgovina više nego udvostručiti.

Trenutačno pet otvorenih Hema supermarketa u Pekingu opslužuje 1,5 milijuna stanovnika glavnoga grada, kojima kupljene namirnice mogu biti dostavljene za samo 30 minuta, kažu iz Alibabe.

Tim će potezom trgovac više nego udvostručiti broj svojih trgovina diljem Kine, a trenutačno ih ima 25 u sedam gradova. Većina se trgovina nalazi u Šangaju – 14, zatim spomenutih pet u Pekingu, dvije u Ningpou i po jedna u Hngzhou, Shenzhenu, Suzhou i gradu na jugoistoku Guiyangu.
 
 

Širenje u Pekingu samo je dio Alibabine New Retail strategije za 2018., koja ima za cilj spojiti online i offline omogućujući tako svojim potrošačima učinkovitije i fleksibilnije potrošačko iskustvo.

Taj će im grad poslužiti kao teren za ispitivanje novog Alibabina koncepta po kojemu će svaka zajednica u krugu od tri kilometra biti opskrbljena convenience trgovinama te online i offline uslugama koje će trgovac podržavati vlastitom tehnologijom i infrastrukturom. 

Krenut će s jednom mobilnom aplikacijom dizajniranom tako da traži proizvode dok potrošači obilaze trgovinu, pojašnjavaju iz Alibabe. Plaćanje će se obavljati putem Alipaya, mobilne platforme za plaćanje u vlasništvu Ant Financiala, kompanije s kojom je Alibaba povezan.

Tako prikupljeni podaci potom će se upotrebljavati za personalizirane preporuke potrošačima, a zemljopisni podaci će pomoći u planiraju najefikasnijih ruta isporuke, smatraju u Alibabi.

Alibabin online konkurent JD.com krenuo je u pohod na isto područje otvorivši u Pekingu prvi lanac high-tech supermarketa pod nazivom 7Fresh. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top