IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  Blagi rast robnog suficita EU  |  LJUBAV NA PRVO MAZANJE USANA! Stigli su fantastični novi, trendi Labellino okusi   |  Pão de Açucar uvodi novi model trgovina   |  Stagnacija prihoda Metroa u božićnom kvartalu  |  CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u  |  DIA u Madridu testira koncept trgovina u sklopu benzinskih postaja  |  Agrokor demantira prodaju Konzumovih trgovina u BiH   |  CES: Hrvatski startupi zadivili Amazon  |  Preventivan potez Lactalisa   |  Proslavite dan Sv. Vinka u Iloku  |  U devet lanjskih mjeseci uvoz je rastao po stopi od 13 posto, a izvoz od 11 posto  |  Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu  |  GEFCO najavljuje akviziciju tvrtke glt, ključnog igrača na poveznici europa-maroko  |  Promjenama u prehrani do vitke linije  |  Agrokor: Poslovanje u uzlaznom trendu, prosinac obilježio prijedlog nacrta nagodbe  |  FOREO ponovno mijenja svijet ljepote   |  Novi Teta Violeta naturally inspired deterdženti za suđe s pumpicom   |  Teta Violeta Touche de parfum omekšivači   |  Heidi i Lidl predstavljaju svoju treću kolekciju: Otkačene traper kombinacije za velike i male  |   ||
   

Kina: Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu

12.01.2018
Kineski gigant u e-trgovini Alibaba Group najavio je otvaranje 30 novih Hema supermarketa u Pekingu do kraja 2018., dakle, svoj će portfelj fizičkih trgovina više nego udvostručiti.

Trenutačno pet otvorenih Hema supermarketa u Pekingu opslužuje 1,5 milijuna stanovnika glavnoga grada, kojima kupljene namirnice mogu biti dostavljene za samo 30 minuta, kažu iz Alibabe.

Tim će potezom trgovac više nego udvostručiti broj svojih trgovina diljem Kine, a trenutačno ih ima 25 u sedam gradova. Većina se trgovina nalazi u Šangaju – 14, zatim spomenutih pet u Pekingu, dvije u Ningpou i po jedna u Hngzhou, Shenzhenu, Suzhou i gradu na jugoistoku Guiyangu.
 
 

Širenje u Pekingu samo je dio Alibabine New Retail strategije za 2018., koja ima za cilj spojiti online i offline omogućujući tako svojim potrošačima učinkovitije i fleksibilnije potrošačko iskustvo.

Taj će im grad poslužiti kao teren za ispitivanje novog Alibabina koncepta po kojemu će svaka zajednica u krugu od tri kilometra biti opskrbljena convenience trgovinama te online i offline uslugama koje će trgovac podržavati vlastitom tehnologijom i infrastrukturom. 

Krenut će s jednom mobilnom aplikacijom dizajniranom tako da traži proizvode dok potrošači obilaze trgovinu, pojašnjavaju iz Alibabe. Plaćanje će se obavljati putem Alipaya, mobilne platforme za plaćanje u vlasništvu Ant Financiala, kompanije s kojom je Alibaba povezan.

Tako prikupljeni podaci potom će se upotrebljavati za personalizirane preporuke potrošačima, a zemljopisni podaci će pomoći u planiraju najefikasnijih ruta isporuke, smatraju u Alibabi.

Alibabin online konkurent JD.com krenuo je u pohod na isto područje otvorivši u Pekingu prvi lanac high-tech supermarketa pod nazivom 7Fresh. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top