IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u 2016.

06.03.2017
U razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura.

Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.
 
 
Živko Mukaetov, predsjednik Uprave Alkaloid AD

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%. Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.



Nazad
 

 
 
 
back to top