IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Makedonija: Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u 2016.

06.03.2017
U razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura.

Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.
 
 
Živko Mukaetov, predsjednik Uprave Alkaloid AD

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%. Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.



Nazad
 

 
 
 
back to top