IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u 2016.

06.03.2017
U razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura.

Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.
 
 
Živko Mukaetov, predsjednik Uprave Alkaloid AD

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%. Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.



Nazad
 
 
 
 
back to top