IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u 2016.

06.03.2017
U razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura.

Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.
 
 
Živko Mukaetov, predsjednik Uprave Alkaloid AD

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%. Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.



Nazad
 
 
 
 
back to top