IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Njemačka: Alnatura lansira Express format

02.03.2018
Alnatura planira otvaranje trgovina malog formata Alnatura Express na glavnoj željezničkoj stanici u Leipzigu.




Organski njemački prehrambeni lanac najavio je otvaranje novog formata za travanj. Mini market će imati površinu od 390 kvadratnih metara, u usporedbi s 550 kvadratnih metara, što je prosječna površina Alnaturinih standardnih objekata.

Prema ocijeni analitičara Lebensmittel Zeitunga, kao rezultat rastuće konkurencije na tržištu organskih prehrambenih proizvoda u Njemačkoj, trgovci su pokrenuli velik broj inicijativa. Lanac Aldi proširio je asortiman organskih robnih marki, a lanac drogerija dm najavio je suradnju s organskim asocijacijom Demetera na svoj dmBio linije proizvoda.

Alnaturina odluka o lansiranju Izraziti organskog malog formata odgovor je na dva trenda - potrošači se sve više okreću zdravom i održivom stilu života dok istovremeno postoji potreba za on-the-go formatu.
 
 

Nazad

Nazad
 
 
 
 
back to top