IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

USA: Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara

16.06.2017
Internetski gigant Amazon objavio je u petak da kupuje lanac trgovina organske hrane Whole Foods (WFM) za 13,7 milijardi dolara u gotovini, piše CNN.
 
 
Prema ugovoru, cijena dionice WFM-a je 42 dolara, 27 posto više nego u četvrtak. Iz Amazona su izjavili da će WFM nastaviti s radom kao odvojena jedinica tvrtke. Direktor Whole Foodsa John Mackey je rekao da će ostati na čelu tvrtke, a sjedište također ostaje u Austinu u Teksasu.
 
Spašavaju trgovine koje su sami ugrozili. Ovaj ugovor pokazuje sve veći interes Amazona za tradicionalne trgovine, čije je poslovanje znatno oštećeno rastom Amazona, a mnoge su najavile zatvaranja.
 
Ugovor također potvrđuje sve veći interes Amazona za živežne namirnice. Tvrtka ima vlastiti sustav dostave, AmazonFresh, te eksperimentira s modelom "klikni i pokupi", koji mušterijama omogućava kupnju na internetu, nakon koje osobno mogu podići artikle. Supermarketi i ostale maloprodajne tvrtke snažno su pogođeni sve većom konkurencijom iz Amazona i Walmarta (WMT).
 
Maloprodajni gigant Kroger objavio je u četvrtak da će ove godine imati manji profit od očekivanog, usred pada dionica za skoro 20 posto. Međutim, dionice Krogera su skočile za 13 posto u petak, nakon objave Amazona o kupnji Whole Foodsa. Vrijednost Amazona veća od zajedničke vrijednosti 12 najvećih trgovina. Pala je i vrijednost dionica drugih većih tvrtki, kao što su Target, Costco, SuperValu i Sprouts. Dionice Walmarta pale su za 5 posto. Ugovor o kupnji WFM-a pokazuje i financijsku moć Amazona, čija je tržišna vrijednost veća od 12 najvećih tradicionalnih trgovina zajedno.
 
"Milijuni ljudi vole Whole Foods jer nude najbolju prirodnu i organsku hranu te čine zdravu prehranu zabavnom", izjavio je direktor Amazona Jeff Bezos.

Nazad
 
 
 
 
back to top