IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Svijet: Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free

07.12.2017
Maloprodajni online div Amazon slavi desetu godišnjicu svog Frustration-Free programa za pakiranje, kojemu je cilj da proizvodi manje otpada nego tradicionalni načini pakiranja.

Amazon je svoju ambalažu učinio 100%-tno spremnom za recikliranje tako što je uklonio plastificirani uvez, žičane vezice i preklopna pakiranja, učinivši je tako blagotvornom za okoliš, a k tome i potrošači lakše otvaraju kutije.

Iz Amazona kažu da je od 2008., otkad je uvedena takva inovativna održiva ambalaža, eliminirana količina od 181.000 tona dodatnog ambalažnog materijala.
 


Prije jednog desetljeća odlučili smo stvoriti pakiranje koje potrošači s lakoćom otvaraju, koje ne stvara otpad i osigurava našim klijentima dostavu neoštećene robe na kućnu adresu, rekla je Kim Houchens, direktorica Odjela ambalaže u Amazonu.

Naši certificirani ambalažni programi, uključujući i program Frustration-Free, oduševili su desetke milijuna naših klijenata diljem svijeta – a mi svakodnevno tim programima dodajemo i nove.

Amazon dostavlja više paketa nego ikada. Prošlog je mjeseca ta kompanija objavila da joj je neto prodaja porasla za 34% na 43,7 milijardi dolara u trećem kvartalu godine.

Dionice kompanije skočile su više od 2% prošli tjedan, nakon što je ulovila čak 50% online prodaje na Crni petak (Black Friday).
 
Prema Bain & Co., Amazon sada predviđa da će ugrabiti polovicu sveukupne povećane internetske potrošnje za blagdane. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top