IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Svijet: Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free

07.12.2017
Maloprodajni online div Amazon slavi desetu godišnjicu svog Frustration-Free programa za pakiranje, kojemu je cilj da proizvodi manje otpada nego tradicionalni načini pakiranja.

Amazon je svoju ambalažu učinio 100%-tno spremnom za recikliranje tako što je uklonio plastificirani uvez, žičane vezice i preklopna pakiranja, učinivši je tako blagotvornom za okoliš, a k tome i potrošači lakše otvaraju kutije.

Iz Amazona kažu da je od 2008., otkad je uvedena takva inovativna održiva ambalaža, eliminirana količina od 181.000 tona dodatnog ambalažnog materijala.
 


Prije jednog desetljeća odlučili smo stvoriti pakiranje koje potrošači s lakoćom otvaraju, koje ne stvara otpad i osigurava našim klijentima dostavu neoštećene robe na kućnu adresu, rekla je Kim Houchens, direktorica Odjela ambalaže u Amazonu.

Naši certificirani ambalažni programi, uključujući i program Frustration-Free, oduševili su desetke milijuna naših klijenata diljem svijeta – a mi svakodnevno tim programima dodajemo i nove.

Amazon dostavlja više paketa nego ikada. Prošlog je mjeseca ta kompanija objavila da joj je neto prodaja porasla za 34% na 43,7 milijardi dolara u trećem kvartalu godine.

Dionice kompanije skočile su više od 2% prošli tjedan, nakon što je ulovila čak 50% online prodaje na Crni petak (Black Friday).
 
Prema Bain & Co., Amazon sada predviđa da će ugrabiti polovicu sveukupne povećane internetske potrošnje za blagdane. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top