IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Svijet: Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free

07.12.2017
Maloprodajni online div Amazon slavi desetu godišnjicu svog Frustration-Free programa za pakiranje, kojemu je cilj da proizvodi manje otpada nego tradicionalni načini pakiranja.

Amazon je svoju ambalažu učinio 100%-tno spremnom za recikliranje tako što je uklonio plastificirani uvez, žičane vezice i preklopna pakiranja, učinivši je tako blagotvornom za okoliš, a k tome i potrošači lakše otvaraju kutije.

Iz Amazona kažu da je od 2008., otkad je uvedena takva inovativna održiva ambalaža, eliminirana količina od 181.000 tona dodatnog ambalažnog materijala.
 


Prije jednog desetljeća odlučili smo stvoriti pakiranje koje potrošači s lakoćom otvaraju, koje ne stvara otpad i osigurava našim klijentima dostavu neoštećene robe na kućnu adresu, rekla je Kim Houchens, direktorica Odjela ambalaže u Amazonu.

Naši certificirani ambalažni programi, uključujući i program Frustration-Free, oduševili su desetke milijuna naših klijenata diljem svijeta – a mi svakodnevno tim programima dodajemo i nove.

Amazon dostavlja više paketa nego ikada. Prošlog je mjeseca ta kompanija objavila da joj je neto prodaja porasla za 34% na 43,7 milijardi dolara u trećem kvartalu godine.

Dionice kompanije skočile su više od 2% prošli tjedan, nakon što je ulovila čak 50% online prodaje na Crni petak (Black Friday).
 
Prema Bain & Co., Amazon sada predviđa da će ugrabiti polovicu sveukupne povećane internetske potrošnje za blagdane. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top