IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Beiersdorf bilježi 5,1%-tni organski rast u prva tri kvartala

03.11.2017
Proizvođač Nivea proizvoda Beiersdorf objavio je prodaju od 5,281 milijun eura u prvih devet mjeseci 2017., što je organski rast od 5,1%.

Prodaja je porasla za 3,9% na 4,3 mil. eura, ponajviše zbog velikog rasta u Europi i Amerikama.
 


Iz kompanije su priopćili da su svi proizvodi iz osnovne djelatnosti pridonijeli rastu prodaje: Nivea (3,7%), Eucerin (2,4%), Hansaplast (2,7%) i La Prairie (13,5%).

Iz Beiersdorfa poručuju da su povećali predviđanja prodaje zbog jakih rezultata u trećem kvartalu.
 
Sada očekuju da će prodaja za cijelu 2017. rasti za 4 – 5%, a očekuju da će i EBIT lagano porasti u odnosu na prošlu godinu.

Beiersdorf je odlično pozicioniran kad je riječ o njegovu poslovnom modelu i brandovima, stoga budućnost dočekujemo s velikim samopouzdanjem i vjerom u našu snagu,
rekao je Stefan F. Heidenreich, izvršni direktor Beiersdorfa. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top