IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Švicarska: Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli

19.02.2018
Švicarska prehrambena kompanija Bell Food Group, jedan od najvećih europskih proizvođača mesnih prerađevina, dobila je dozvolu za preuzimanje većinskog dijela u kompaniji Hugli, proizvođaču polugotovih jela.
 
Kako se navodi, kompanija će ovim potezom značajno proširiti svoje prisustvo na tržištu polugotovih jela, a manjinski ostatak bit će ponuđen na javnom natječaju.

Vrijednost akvizicije procijenjena je na 600 milijuna švicarskih franaka.

Hugli Group, koja proizvodi juhe, umake i zamjene za meso, tijekom 2016. ostvarila je promet u visini 385 milijuna švicarskih franaka i u vlasništvu ima 10 proizvodnih pogona u Švicarskoj, Nemačkoj, Italiji, Španjolskoj, NIzozemskoj, Češkoj i Velikoj Britaniji.

Europska komisija za zaštitu konkurencije nije uložila nikakvu primjedbu s obzirom na to da se proizvodni portfoliji kompanija dopunjuju i da nema preklapanja asortimana.

Izvor: www.esmmagazine.com



Nazad
 
 
 
 
back to top