IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

BiH: Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto

28.03.2017

Kompanija Bingo je nakon uspješno završene 2016. ostvarila porast prihoda od 13 posto i sada je lider na tržištu BiH u segmentu moderne trgovine.

Ovu informaciju je za Faktor potvrdila Tatjana Paunoski, marketing menadžerica u firmi Bingo. Istaknula je da poduzeće ima 184 maloprodajna objekta, te da grupacija zapošljava 7.000 ljudi.

Povodom problema u kojima se nalazi Agrokor koji je i vlasnik Konzuma, Paunoski ističe da je Bingo o ovim događanjima upoznat putem medija. "Nadamo se da će koncern uspješno prebroditi izazove s kojima se trenutno suočava”, poručuju iz Binga.

Ističe i da kompanija u ovoj godini nastavlja ulaganja u proizvodnju, a planirana su otvorenja u nekoliko gradova u kojima do sada Bingo nije bio prisutan, a nastavit će se investicije i u stare centre .

"Osim nekoliko tvornica koje smo preuzeli poput Corn Flips Majevica Srebrenik, Semberka Janja, Kaleteks Kalesija i Fabrika namještaja Duka, prije tri godine otvorili smo najsuvremeniju farmu koka nosilica, a kapacitet farme je 5 milijuna jaja mjesečno. Nakon toga smo otvorili farme brojler pilića, jednu u Špionici na teritoriji općine Srebrenik, kapaciteta 60.000 pilića, i jednu na Dubravama (općina Živinice) kapaciteta 90.000 pilića. U Tuzli na lokaciji Bosanska poljana imamo tvornicu tjestenine, gdje proizvedemo 50 tona raznih vrsta tjestenine, te tvornicu papirne konfekcije (toalet papir, ubrusi i maramice), u kojoj se mjesečno proizvede oko 40 tona spomenutih artikala. Semberka je odnedavno u našem vlasništvu, na čije smo rezultate u prvih 6 mjeseci izuzetno ponosni, s obzirom na to da je semberski dodatak jelima trenutno u Bingo trgovinama u prodaji postigao odlične rezultate. Dakle, u sklopu kompanije Bingo imamo 9 proizvodnih pogona i 11 kompanija drugih djelatnosti”, navodi Paunoski. 


Nazad
 
 
 
 
back to top