IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

UK: Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine

19.06.2017
British American Tobacco (BAT) preliminarno je u srijedu izvijestio o dobroj poslovnoj izvedbi u prvoj polovini godine, izdvajajući dodatno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.
 

U kompaniji očekuju da će im prihode u prvoj polovini godine poduprijeti povoljno formiranje cijena dok obujam isporuka pokazuje zaostajanje za prethodnom godinom zbog visoke poredbene osnovice i prilagodbe isporuka na niz ključnih tržišta, uključujući Pakistan.

U skladu s dosadašnjim trendovima dobro poslovanje nastavlja se na tržištima Kanade, Rumunjske, Bangladeša i Ukrajine dok su uvjeti ostali otežani u Brazilu, Južnoafričkoj Republici, Maleziji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, navodi se dalje u preliminarnom izvješću.

U kompaniji posebno ističu nastavljeno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.

U drugoj polovini godine rezultat bi trebao biti prigušen najvećim dijelom zbog smanjenja obujma isporuka, investiranja u proizvode i potrošnje na marketing.
U BAT-u očekuju da će dobit po dionici u prvih šest ovogodišnjih mjeseci poduprijeti povoljne tečajne razlike, čiji je utjecaj procijenjen na nekih 14 posto.
Nepromijenjeni valutni tečajevi pritisnuli bi operativnu dobit u prvoj polovini i u cijeloj godini za po dva posto, procjenjuju.

Pozitivne tečajne razlike poduprle bi ju u polugodišnjem razdoblju za oko 13 posto a u cijeloj godini za sedam posto, izračunali su u BAT-u.
U cijeloj godini očekuju da će u količinskoj prodaji biti uspješniji od industrije u cjelini, za koju se očekuje da će pokazati pad od oko četiri posto.

Nazad
 

 
 
 
back to top