IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  Blagi rast robnog suficita EU  |  LJUBAV NA PRVO MAZANJE USANA! Stigli su fantastični novi, trendi Labellino okusi   |  Pão de Açucar uvodi novi model trgovina   |  Stagnacija prihoda Metroa u božićnom kvartalu  |  CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u  |  DIA u Madridu testira koncept trgovina u sklopu benzinskih postaja  |  Agrokor demantira prodaju Konzumovih trgovina u BiH   |  CES: Hrvatski startupi zadivili Amazon  |  Preventivan potez Lactalisa   |  Proslavite dan Sv. Vinka u Iloku  |  U devet lanjskih mjeseci uvoz je rastao po stopi od 13 posto, a izvoz od 11 posto  |  Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu  |  GEFCO najavljuje akviziciju tvrtke glt, ključnog igrača na poveznici europa-maroko  |  Promjenama u prehrani do vitke linije  |  Agrokor: Poslovanje u uzlaznom trendu, prosinac obilježio prijedlog nacrta nagodbe  |  FOREO ponovno mijenja svijet ljepote   |  Novi Teta Violeta naturally inspired deterdženti za suđe s pumpicom   |  Teta Violeta Touche de parfum omekšivači   |  Heidi i Lidl predstavljaju svoju treću kolekciju: Otkačene traper kombinacije za velike i male  |   ||
   

Svijet: CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u

15.01.2018
U četvrtak 11. siječnja, članovi FOREO tima ispričali su se gomili ljudi koja je čekala da uđe u njihov neobičan i uzbudljiv izložbeni prostor, postavili traku preko vrata te u tišini okrenuli leđa CES-u i otišli sa sajma. U svakom slučaju, FOREO će se još dugo sjećati ovog izdanja CES-a jer su tijekom prvog dana prikupili sredstva u iznosu od nevjerojatnih $500,000 na pred narudžbama njihovog najnovijeg proizvoda - pametne maske za lice UFO! Ovaj inovativan proizvod na sajmu je osvojio i prestižne nagrade Editor’s Choice i Best of CES 2018 Awards.

 

"Koliko je meni poznato, CES u svojoj povijesti nije imao izložbeni prostor poput našeg, i to je vjerojatno razlog koji nas je doveo do problema. Demonstracije proizvoda imale su smisla prije dvadeset godina, u današnje su vrijeme te informacije svima dostupne online. Htjeli smo ponuditi nešto više i ovakav pristup mora biti budućnost CES-a ako planira opstati. Potrebne su i promjene nekih osnovnih stvari, poput jednake zastupljenosti muških i ženskih govornika, a mogli bi osigurati i bolji krov.", izjavio je Paul Peroš, izvršni direktor tvrtke FOREO. 

CES je započeo 9. siječnja u 10 sati (PST), a nakon manjeg nestanka struje i sati čekanja u redu da bi dobili svoje CES propusnice, počeli su pristizati posjetitelji, a s njima i pritužbe na prenapučeni izložbeni prostor tvrtke FOREO. Organizatori CES-a reagirali su izbacivanjem 12 od 25 članova FOREO tima koji su bili domaćini na izložbenom prostoru. Također, pozvana je policija Las Vegasa koja je upozorila FOREO osoblje da se makne s javnog prolaza. Drugo upozorenje pristiglo je u 4PM (PST) isti dan, a potom je uslijedilo još jedno u srijedu, 10. siječnja, kao rezultat prigovora na izbor glazbe na FOREO izložbenom prostoru.

"CES tvrdi da predstavlja ‘budućnost’, ali da bi se budućnost poboljšala trebamo biti otvoreni promjeni. Zašto ne bismo napravili sajam na Burning Man-u? Ili bi bilo kul izgraditi futuristički kompleks gdje posjetitelji mogu zaista iskusiti te inovacije, a ne samo pogledati ih izložene u kasinu u Las Vegasu. Organizatori CES-a trebaju ovaj poziv na buđenje. Na taj će način možda i oni imati budućnost, samo ne budućnost u kojoj mi želimo sudjelovati.”, zaključio je Peroš.

Nazad
 
 
 
 
back to top