IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Ponovno se otvara renovinarni hipermarket Tommy  |   Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |   ||
   

Svijet: CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u

15.01.2018
U četvrtak 11. siječnja, članovi FOREO tima ispričali su se gomili ljudi koja je čekala da uđe u njihov neobičan i uzbudljiv izložbeni prostor, postavili traku preko vrata te u tišini okrenuli leđa CES-u i otišli sa sajma. U svakom slučaju, FOREO će se još dugo sjećati ovog izdanja CES-a jer su tijekom prvog dana prikupili sredstva u iznosu od nevjerojatnih $500,000 na pred narudžbama njihovog najnovijeg proizvoda - pametne maske za lice UFO! Ovaj inovativan proizvod na sajmu je osvojio i prestižne nagrade Editor’s Choice i Best of CES 2018 Awards.

 

"Koliko je meni poznato, CES u svojoj povijesti nije imao izložbeni prostor poput našeg, i to je vjerojatno razlog koji nas je doveo do problema. Demonstracije proizvoda imale su smisla prije dvadeset godina, u današnje su vrijeme te informacije svima dostupne online. Htjeli smo ponuditi nešto više i ovakav pristup mora biti budućnost CES-a ako planira opstati. Potrebne su i promjene nekih osnovnih stvari, poput jednake zastupljenosti muških i ženskih govornika, a mogli bi osigurati i bolji krov.", izjavio je Paul Peroš, izvršni direktor tvrtke FOREO. 

CES je započeo 9. siječnja u 10 sati (PST), a nakon manjeg nestanka struje i sati čekanja u redu da bi dobili svoje CES propusnice, počeli su pristizati posjetitelji, a s njima i pritužbe na prenapučeni izložbeni prostor tvrtke FOREO. Organizatori CES-a reagirali su izbacivanjem 12 od 25 članova FOREO tima koji su bili domaćini na izložbenom prostoru. Također, pozvana je policija Las Vegasa koja je upozorila FOREO osoblje da se makne s javnog prolaza. Drugo upozorenje pristiglo je u 4PM (PST) isti dan, a potom je uslijedilo još jedno u srijedu, 10. siječnja, kao rezultat prigovora na izbor glazbe na FOREO izložbenom prostoru.

"CES tvrdi da predstavlja ‘budućnost’, ali da bi se budućnost poboljšala trebamo biti otvoreni promjeni. Zašto ne bismo napravili sajam na Burning Man-u? Ili bi bilo kul izgraditi futuristički kompleks gdje posjetitelji mogu zaista iskusiti te inovacije, a ne samo pogledati ih izložene u kasinu u Las Vegasu. Organizatori CES-a trebaju ovaj poziv na buđenje. Na taj će način možda i oni imati budućnost, samo ne budućnost u kojoj mi želimo sudjelovati.”, zaključio je Peroš.

Nazad
 
 
 
 
back to top