IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže

12.04.2018
Grupa GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, objavila je danas cjelokupne rezultate za 2017. godinu, koji pokazuju još jedno snažno i uspješno dvanaestomjesečno razdoblje.
 
 
Prihod Grupe iznosio je 4,4 milijarde eura s povećanjem od 5,1 posto u odnosu na 4,2 milijarde eura u 2016. godini, dok je EBITDA povećana za 16 posto na 201 milijun eura. 

Najznačajniji podaci:
• Prihod je povećan za 5,1 posto na 4,4 milijarde eura
• EBITDA je povećana za 16 posto na 201 milijun eura
• U segmentu Market Clients (segment klijenata koji nisu dio povijesne i postojane skupine klijenata Grupe PSA i General Motorsa) zabilježen je rast od 8,1 posto, koji prati snažan    razvoj kod globalnih i najvećih klijenata
• Rast EBITDA-e podupire veća bruto dobit, kvalitetno poslovanje u svim divizijama i dobra razina kontrole troškova
• Divizija Overland (cestovni prijevoz) – plan unapređenja koji donosi dobit kroz optimizaciju mreže i troškova
• Divizija Freight Forwarding (otpremništvo i teretni prijevoz) – plan unapređenja koji donosi dobit kroz snažan rast prodaje novim klijentima i specijalizaciju trgovačkih ruta
• Bilanca Grupe i dalje je jaka

Za GEFCO je 2017. bila još jedna snažna godina s napretkom u prihodu i profitabilnosti, što odražava našu snagu u pružanju usluga partnerima i neprestanu težnju operativnoj izvrsnosti. Naša strategija nastavlja nam donositi rast, što se i vidi u povećanju prihoda u segmentu Market Clients za više od 8 posto. Naš program operativne izvrsnosti, započet u 2014. godini, ostvario je značajne promjene u neprofitabilnim divizijama i došao do prekretnice u 2017. godini vraćanjem profitabilnosti u obje naše divizije Overland i Freight Fowarding. - izjavio je Luc Nadal, predsjednik Uprave Grupe GEFCO.

Snažan rast prodaje u segmentu Market Clients 
Atraktivna ponuda usluga Grupe GEFCO donijela je stabilnu dobit u svim divizijama, pri čemu najveći rast bilježi segment Market Clients (segment klijenata koji nisu dio povijesne i postojane skupine klijenata Grupe PSA i General Motorsa). Grupa je ostvarila povećanje tih prihoda od 8,1 posto zahvaljujući značajnim ugovorima u okviru automobilske industrije s Jaguar-Land Roverom, Volkswagenom, Teslom, Audijem, Volvom, Renault-Nissanom, a tu su i Carglass te London Electric Vehicles.
 
Grupa je nastavila i sa snažnim širenjem izvan automobilske industrije s novim ugovorima s klijentima u prehrambenoj, maloprodajnoj i modnoj industriji (Amazon, Baron de Rotschild, Kiabi, LC Waikiki i L’Oréal), energetici (Gazprom Neft), zrakoplovnoj industriji (Safran), industrijskoj proizvodnji (Severstal) te prirodnim znanostima i zdravstvu (Fresenius, Procter and Gamble), koji su prepoznali jedinstvene vještine i sposobnosti organizacije.
 
Prihodi klijenata iz neautomobilskog segmenta sad predstavljaju više od jedne trećine prihoda Grupe koji nisu vezani uz Grupu PSA.

Planovi za unapređenje divizija koji donose uspjeh

U dugoročnoj strategiji unapređenja poslovanja Grupe 2017. godina predstavlja prekretnicu u okviru koje je vraćena profitabilnost u divizijama Overland i Freight Forwarding.
 
Obje su divizije poslovale ispod svojih mogućnosti do 2013. godine i dolaska novog vodstva, nakon čega su svake godine povećavale marže uslijed neprestane predanosti Grupe ostvarenju poslovne izvrsnosti.

Naglasak je stavljen na strogo definirane ključne pokazatelje uspješnosti, izvrsnost u poslovanju, globalno djelovanje, porast inovacija te jačanje interne komunikacije i razmjene iskustava i najboljih praksi.

Industrijske usluge GEFCO-a pokazuju vertikalnu integraciju
GEFCO je nastavio sa strategijom usmjeravanja na susjedne vertikale gdje može stvoriti vrijednost svojim klijentima.

Snažnija  integracija s klijentima omogućava kompaniji pružanje specifičnih i prilagođenih usluga u odnosu na konkurenciju, što obuhvaća povećanje učinkovitosti i stvaranje dodane vrijednosti kroz kombinaciju logističkih usluga, industrijskih operacija i kontrole materijala.

Sukladno tomu, Grupa je u 2017. godini napravila prvi korak u razvoju modularnih podsklopova koji donose veću vrijednost dobivanjem prvog značajnog natječaja za pripremu menadžerskih izvještaja.

Usredotočenost na inovacije 
U ovoj je godini zabilježen snažan uzlet u strategiji GEFCO-a usmjerenoj na inovacije. Stav je kompanije već dugo vrijeme predviđati promjene, a ne odgovarati na njih. U skladu s tim, GEFCO je ove godine diljem organizacije primijenio inicijative u području inovacija i ustanovio Innovation Lab (Laboratorij za inovacije) usmjeren isključivo na poticanje, istraživanje i razvoj internih ideja.

GEFCO će ostati usredotočen i na svoj pristup „testiraj i nauči" u istraživanju novih relevantnih tehnologija koje se javljaju na tržištu kako bi odredio mogu li pomoći klijentima i povećati učinkovitost u poslovanju.
 
U tijeku su pilot-projekti u velikom broju procesa, uključujući analizu podataka (s tehnologijama Internet stvari, Big Data, Blockchain i korištenjem umjetne inteligencije), meta-platforme i robotizaciju u proizvodnji. Ti su pilot-projekti donijeli značajan napredak koji obuhvaća uređaje za praćenje niske frekvencije, primjenu umjetne inteligencije u procesu optimizacije ruta i tokova robe, projekte s tehnologijom Blockchain za sigurnost i digitalizaciju administrativnih procesa te korištenje robota za manipulaciju automobilima.

Uz to, kompanija je ove godine formalizirala partnerstvo s nekoliko inkubatora i akceleratora, uključujući nedavno pokrenutu suradnju s Techstarsom, u cilju istraživanja dugoročnih promjena koje čekaju industriju.

Nazad
 
 
 
 
back to top