IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji

16.04.2018
Ivan Šuvar još je na fakultetu odlučio usmjeriti svoj trud i vještine u smjeru marketinga iako je o tome, kako kaže, tada imao sasvim drukčiji dojam od onoga što živi i radi danas.
 
Pred kraj studija dobio je priliku da se okuša na svojoj prvoj stepenici, u marketinškom timu za pića u Podravki. Bio je to, prema njegovu mišljenju, sjajan početak u izvrsnoj kompaniji koja mu je dala mnogo u toj prvoj fazi profesionalnog razvoja. 

Nakon toga, pružila mu se prilika da se vrati u Zagreb i radi u najvećoj regionalnoj kompaniji, Agrokoru, točnije u Zvijezdi, a potom i u Ledu. Sve to, bila je odlična osnova i sjajno iskustvo koje se razvijalo točno kako treba, korak po korak. A vrhunac moje dvanaestogodišnje karijere upravo je pozicija na kojoj sam danas – Marketing and Consumer Excellence Director odnosno direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

Nakon dvanaest godina rada na najvećim hrvatskim i regionalnim brendovima, veliko mi je zadovoljstvo prenijeti best practice jednog od najznačajnijih brendova u Hrvatskoj – Ožujskog piva. Žuja je oduvijek bila jedan od zanimljivih primjera u marketinškom svijetu pa vjerujem da će svima koji navrate i poslušaju Žujinu priču o uspjehu, biti zanimljivo i inspirativno. Priznanje za Žujin uspjeh mnogobrojne su nagrade struke, rezultati Zagrebačke pivovare, ali prije svega reakcije i povezanost naših potrošača s našim brandom. Kroz temu o Žuji svakako ću se dotaknuti konzistentnosti i kontinuiteta koji Žuja ima u posljednjih 10-ak godina te svih onih hrabrijih iskoraka kroz koje smo gurali i razvijali brand u posljednjih nekoliko godina. Pokazat ću u konačnici i rezultate tih projekata i kakav utjecaj su imali na najjači pivski brand u Hrvatskoj. Dođite, poslušajte, vjerujem da nećete požaliti.

FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici.

Nazad
 
 
 
 
back to top