IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Brazil: Do 2025. Walmart potpuno prelazi na obnovljive izvore energije

30.08.2017
Walmartova brazilska podružnica objavila je da trenutačno 70% energije kojom se koristi dolazi iz obnovljivih izvora energije. Međutim, namjera im je da se do 2025. 100%-tno opskrbljuju iz obnovljivih izvora.

Kako bi stigao do toga cilja, brazilski Walmart aktivan je na Slobodnom energetskom tržištu (Free Energy Market), konkurentnom okružju za trgovinu električnom energijom gdje sudionici mogu slobodno pregovarati o različitim trgovačkim uvjetima.
 
 
Walmart je jedan od tri najveća potrošača na Slobodnom energetskom tržištu, a do kraja 2017. postat će i najveći.

U brazilskom Walmartu usredotočeni su na energetsku učinkovitost jer je struja trenutačno jedan od najvećih troškova maloprodajnih lanaca.

Prema riječima Alexa Teixeira, voditelja režijskih troškova u brazilskom Walmartu, taj je maloprodajni lanac već smanjio troškove rasvjete za oko 7% ulaganjem u učinkovitiju opremu i racionalnijim trošenjem.

Naš je posao da svedemo korištenje i potrošnju energije na najmanju moguću mjeru, rekao je Teixiera. Kako bismo kupcima ponudili nižu cijenu, moramo sniziti troškove poslovanja. (esmmagazine

Nazad
 
 
 
 
back to top