IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Brazil: Do 2025. Walmart potpuno prelazi na obnovljive izvore energije

30.08.2017
Walmartova brazilska podružnica objavila je da trenutačno 70% energije kojom se koristi dolazi iz obnovljivih izvora energije. Međutim, namjera im je da se do 2025. 100%-tno opskrbljuju iz obnovljivih izvora.

Kako bi stigao do toga cilja, brazilski Walmart aktivan je na Slobodnom energetskom tržištu (Free Energy Market), konkurentnom okružju za trgovinu električnom energijom gdje sudionici mogu slobodno pregovarati o različitim trgovačkim uvjetima.
 
 
Walmart je jedan od tri najveća potrošača na Slobodnom energetskom tržištu, a do kraja 2017. postat će i najveći.

U brazilskom Walmartu usredotočeni su na energetsku učinkovitost jer je struja trenutačno jedan od najvećih troškova maloprodajnih lanaca.

Prema riječima Alexa Teixeira, voditelja režijskih troškova u brazilskom Walmartu, taj je maloprodajni lanac već smanjio troškove rasvjete za oko 7% ulaganjem u učinkovitiju opremu i racionalnijim trošenjem.

Naš je posao da svedemo korištenje i potrošnju energije na najmanju moguću mjeru, rekao je Teixiera. Kako bismo kupcima ponudili nižu cijenu, moramo sniziti troškove poslovanja. (esmmagazine

Nazad
 
 
 
 
back to top