IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?

12.04.2018
Biljana Borzan, hrvatska europarlamentarka i zastupnica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača predstavila je izmjene Direktive Europske komisije o nepoštenoj poslovnoj praksi kojim bi se regulirala problematika različite kvaliteta naizgled istih proizvoda. 
 

Ovo je tek prva faza, prijedlog EK koji ide na brušenje u Europski parlament. Paralelno s time ide i istraživanje za koje smo dobili 800.000 eura i nedvojbeno je da će ti rezultati imati utjecaj na prihvaćanje prijedloga. Od faze da problem ne postoji došli smo do faze u kojoj čekamo da se usvoje izmjene zakona i to je velik korak. - pojasnila je Borzan.

Objašnjava kako bi se mijenjao članak 6. u kojem se predlaže zabrana prezentiranja proizvoda kao identičnih u različitim državama, ako ti proizvodi imaju značajno različit sastav ili karakteristike. Osim toga, čekaju se i finalni detalji oko mehanizma kolektivne tužbe koji bi omogućili kupcima da se dodatno zaštite. 
 
Kontrole ujednačenosti kvalitete provodile bi inspekcije i potrošačke udruge, a nadamo se da će i u nacionalnim budžetima biti na raspolaganju više novaca za to. U postojećem zakonu kazne su u skladu s izračunatom dobiti, ne možete zarađivati milijune i plaćati penale u tisućama. - poručuje Borzan.
 
Kako tvrdi, mnogi su detalji su utanačeni u nedjelju, a tome su prethodili brojni sastanci sa svim dionicima kojih se izmjene zakona tiču.
 
Kada smo provodili prvo istraživanje, javljali su nam se iz gotovo svih kompanija s komentarima i opravdanjima, tako da je sigurno i u Komisiji bilo živahno, ali zasad je to samo prijedlog. Tko zna što nas još čeka. - istaknula je Borzan.

Kako kaže, kolege iz Europskog parlamenta imaju odlične reakcije i podržavaju je svjesni veličine problema. No, tvrdi, najmanju podršku ima od Vlade.
 
Za njih smo i dalje pod točkom razno kada se o tome raspravlja. Napominjem kako je u pitanju problem kojim se desetljeće nitko nije bavio i kako je kompleksno upravo zbog toga. Ako do kraja mandata završimo legislativni proces, bit ću i više nego zadovoljna. - zaključila je Borzan.  
 
Izvor: Poslovni dnevnik.hr

Nazad
 
 
 
 
back to top