IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Hrvatska: Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu

14.06.2017
U utorak, 13. lipnja dm je predao donaciju proizvoda za zaštitu od sunca namijenjenu djeci Centra za pružanje usluga u zajednici "Kuća sretnih ciglica" iz Slavonskog Broda. dm je za sigurni boravak na suncu za djecu pripremio i edukativnu knjižicu o važnosti zaštite od sunca te im je osigurao besplatni dermatološki pregled.
 

U sklopu kampanje "Sunce sja tamo gdje smo mi!" dm je donirao ukupno 19 dječjih domova, ustanova i udruga koje brinu o djeci bez roditelja ili bez odgovarajuće roditeljske skrbi kako bi osigurao da svako dijete bude zaštićeno od štetnog utjecaja UV zračenja. Naime, učinak UV zraka je kumulativan, a od 50 % do 80 % ukupne količine UV zračenja koža primi u djetinjstvu - do 18. godine života. 

"Prevencija je pola zdravlja i zato dm sugrađane želi potaknuti da uvide njenu važnost kada je u pitanju sunčevo zračenje koje mnogi još uvijek uzimaju zdravo za gotovo. Ususret ljetu, kada je igra na suncu dio svakog dana, posebnu pozornost moramo posvetiti djeci i zajedno raditi na tome da razviju navike koje će dugoročno doprinijeti njihovom zdravlju. Vjerujemo kako će donacija proizvoda za zaštitu od sunca i edukativne knjižice pomoći djeci da sigurno uživaju u ljetu", izjavila je Romina Vrhovac, područna menadžerica dm-a.

"U ime svih djelatnika i štićenika centra, zahvaljujem dm-u što je prepoznao važnost edukacije o prevenciji i ovom donacijom nam omogućio da djeci osiguramo bezbrižnije ljeto i pokažemo im da sunce i UV zračenje nisu bezazleni. Pregled kože i madeža kojem su djeca danas pristupila bit će dobar temelj na kojem ćemo zajedno graditi svijest o važnosti prevencije", izjavila je Renata Puljak, ravnateljica Centra "Kuća sretnih ciglica."
Osmu godinu za redom edukativnim aktivnostima, donacijama za najmlađe te besplatnim dermatološkim pregledima dm nastoji osvijestiti što veći broj građana o važnosti zaštite od sunca i o ulozi dermatoloških pregleda u prevenciji bolesti kože. 

Do sada je u sklopu dm-ove kampanje besplatnim pregledima pristupilo više od 7.700 ljudi iz cijele Hrvatske, a prvi u nizu ovogodišnjih dermatoloških pregleda održat će se 15. srpnja u Slavonskom Brodu na kupalištu Poloj. Besplatne preglede kože i madeža dm ove godine organizira i u Crikvenici, Umagu, Zadru i Splitu. 
Detaljnije informacije o dermatološkim pregledima potražite na internetskoj stranici dm-a dm-drogeriemarkt.hr.



Nazad
 
 
 
 
back to top