IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Druga HoReCa konferencija Coca-Cole

21.05.2018
Suosnivač atenskog bara The Clumsies jednog od najboljih na svijetu podijelio je svoju tajnu uspjeha.  
 

Kaptol Boutique Cinema&Baru održana je druga po redu Coca-Cola HBC Adria Konferencija HoReCa koja je okupila oko 200 hrvatskih ugostitelja i partnera Coca-Cole u Hrvatskoj. S ciljem omogućavanja uvida u aktualne svjetske i regionalne trendove u ugostiteljstvu te dodatne edukacije, ali i inspiracije domaćih ugostitelja Konferencija HoReCa je i ove godine osigurala bogat program i izvrsne predavače. Izuzetno atraktivno bilo je izlaganje Nikosa Bakoulisa, suvlasnika globalno popularnog atenskog bara The Clumsies koji se lani našao na 6. mjestu prestižne liste 50 najboljih svjetskih barova, a s jednakom pažnjom praćena su i izlaganja Rudolfa Štefana iz šibenskog Pelegrinija, odnedavno nositelja Michelinove zvjezdice kao i arhitekta Duje Kaliterne koji je uredio brojne domaće ugostiteljske objekte. 
 

The Clumsies je cjelodnevni popularni atenski bar otvoren krajem 2014. koji je zbog svoje jedinstvene ponude i kreativnog pristupa doživio strelovit uspjeh i smatra se jednim od najboljih na svijetu. Svoju ponudu bar u potpunosti mijenja jednom godišnje, a naglasak stavlja na originalnost i lokalne sastojke.  Nikos Bakoulis, suosnivač najpopularnijeg atenskog bara hrvatskim je ugostiteljima poručio da je za uspjeh izuzetno važno pratiti globalne trendove i kontinuirano se educirati, ali isto tako stalno istraživati i izgraditi vlastitu prepoznatljivu priču.

Uz izlaganja izvrsnih gostujućih govornika Coca-Colini predstavnici prezentirali su aktualne trendove u Adria regiji, kao i nove inicijative u kanalu ugostiteljstva na lokalnom tržištu. 

Nakon službenog dijela, okupljeni su imali priliku uživati u Schweppes Masterclassu i saznati više o novim tehnikama, materijalima i sastojcima u pripravljanju i prezentaciji koktela. 

Nazad
 
 
 
 
back to top