IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Svijet: EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)

12.10.2017

Sajam Anuga u Kölnu ove je godine ugostio 7405 kompanija iz 107 zemalja svijeta, a izlagači su imali priliku predstaviti svoje proizvode
u 11 hala koje se prostiru na 284.000 m2
 

 
Tijekom prethodnih pet dana posjetitelji su imali priliku vidjeti neke od vodećih prehrambenih proizvođača iz cijeloga svijeta.
Glavne su teme ovogodišnjeg sajma bile održivost, kako je potražnja za konceptom održivosti utjecala na inovacije
i degradaciju branda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti.

Posjetitelji sajma Anuga 2017. imali su priliku vidjeti i posjetiti izlagače iz deset različitih prehrambenih kategorija,
od kojih su svakako najveću pažnju privukile kategorije Anuga frozen food, Anuga drinks and hot beverages te Anuga organic.

Anuga frozen food segment prehrane okupio je 563 izlagača na 28.000m2 izložbenog prostora. Posjetitelji su osim izlagača
iz europskih zemalja, poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Nizozemske i Portugala, imali priliku vidjeti i
sudionike iz Argentine, Ekvadora, Perua i SAD-a. 
 



Najpoznatije svjetske kompanije koje su izlagale na Anuga frozen food su sljedeće: 11er Nahtungsmittel, Agrarfrost, Ardo,
Aviko, Erlenbacher, Gunnar Dafgard, Neuhauser, Pfalzgraf, Roncadin, Salomon Foodworld, Surgital, CPF, Delifrance i druge.

Od predstavnika iz regije bili su prisutni izlagači iz Srbije: All Berries, Hibrid, Laki doo, Lucic Prigrevica, Master Fruits, Pik Becej Poljoprivreda,
Planter LLC, Sicoberry, Vocar Joint Stock Company, Elixir food, Sirogojno Company, Strela LTD, zatim iz Makedonije - Rudine MM, Bio-fruit,
Fruktana Ltd, iz Hrvatske tu su bile Ragusa i Stil pekarna, iz Slovenije - Incom, Organika+ Nimrod, Panvita Mir, a iz BiH MBA Centar.

Anuga kategorija pića okupila je 576 izlagača iz cijeloga svijeta na 30.500m2 izložbenog prostora, među kojima su najpoznatiji:
Austria Juice, Baltika, Dohler, Gerolsteiner, Pfanner, Riha i Rauch. U kategoriji Anuga hot beverages izlagala su 162 izlagača
na 8500m2 izložbenog prostora. Među prisutnima su bili: DEK, Dr. Suwelack, Dilmah, Establecimiento Las Marias, Instanta i Pellini.
Također, u tom su segmentu bili vrlo zanimljivi i izlagači iz Kine, Italije, Japana, Kolumbije, Južne Koreje, Šri Lanke, Turske i Tajvana.
  



Na Anuga organic trade showu 250 izlagača predstavilo je svoje proizvode na 11.000m2. Najpoznatiji izlagači iz Njemačke
bili su: Alb-Gold, Emils Bio Manufaktur, Ecofinia, Elbler, Followfood, My Chipsbox, Provianat, Tropicai, Weschler i Zabler.
Iz Italije su izlagali Polobio, Natura Nuova, Probios i Sipa, a iz Nizozemske, Francuske i Belgije - Doens Food, De Smaakkspecialist,
Spack, Tradin Organic, Sanorice, Trouw, Natur’Inov, Compagnie Biodiversite i drugi. 
 



Prethodna dva dana pisali smo i o događanjima na Anuga trade meat i Anuga bread and bakery trade showu. 

Prema ocjenama organizatora, broj posjetitelja ovogodišnje Anuge nadmašio je rekord od više od 160.000 posjetitelja.
 


Nazad
 
 
 
 
back to top