IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Njemačka: Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća

05.12.2017
Njemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svježeg voća i povrća kako bi bio konkurentan diskonterima, izvještava Lebensmittel Zeitung.

Neovisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svježih proizvoda, Aldi, u posljednje je vrijeme uz pomoć jake promidžbe nadmašio Edekinu prodaju nepakiranog voća i povrća, prema izvješćima.

Početkom godine Aldi Süd slijedio je Aldi Nord u ponudi nepakiranih proizvoda umjesto da ih samo prodaje pakirane ili po komadu.
 


Štoviše, njemački su diskonteri također povećali ulog u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promidžbenom letku.

U rujnu je Edeka najavila otvaranje tvornice za dozrijevanje banana u mjestu Borni pokraj Leipziga koja neće ispuštati ugljikov dioksid, što je investicija vrijedna 7 milijuna eura.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrijevanje 286 milijuna banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njezinim trgovinama Netto Marken-Discount diljem Njemačke. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top