IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   Restrukturiranje medijskog tržišta: Tko koga kupuje i što to znači za ostale   |   ||
   

Njemačka: Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća

05.12.2017
Njemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svježeg voća i povrća kako bi bio konkurentan diskonterima, izvještava Lebensmittel Zeitung.

Neovisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svježih proizvoda, Aldi, u posljednje je vrijeme uz pomoć jake promidžbe nadmašio Edekinu prodaju nepakiranog voća i povrća, prema izvješćima.

Početkom godine Aldi Süd slijedio je Aldi Nord u ponudi nepakiranih proizvoda umjesto da ih samo prodaje pakirane ili po komadu.
 


Štoviše, njemački su diskonteri također povećali ulog u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promidžbenom letku.

U rujnu je Edeka najavila otvaranje tvornice za dozrijevanje banana u mjestu Borni pokraj Leipziga koja neće ispuštati ugljikov dioksid, što je investicija vrijedna 7 milijuna eura.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrijevanje 286 milijuna banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njezinim trgovinama Netto Marken-Discount diljem Njemačke. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top