IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Njemačka: Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća

05.12.2017
Njemački maloprodajni lanac Edeka uvodi Gut & Günstig jeftiniju privatnu robnu marku svježeg voća i povrća kako bi bio konkurentan diskonterima, izvještava Lebensmittel Zeitung.

Neovisni Edekini trgovci tako već sada imaju izbor od 20 proizvoda za narudžbu, a među njima su banane, jabuke, klementine, naranče i rajčice.

Edekin glavni konkurent u području svježih proizvoda, Aldi, u posljednje je vrijeme uz pomoć jake promidžbe nadmašio Edekinu prodaju nepakiranog voća i povrća, prema izvješćima.

Početkom godine Aldi Süd slijedio je Aldi Nord u ponudi nepakiranih proizvoda umjesto da ih samo prodaje pakirane ili po komadu.
 


Štoviše, njemački su diskonteri također povećali ulog u svoju organsku hranu.
 
Aldi Süd sada nudi oko 250 proizvoda, Aldi Nord ih ima 180, a Lidl 150. Edeka pak u svojim trgovinama Netto-Marken-Discount nudi čak 480 organskih proizvoda, kako sami kažu u svom zadnjem promidžbenom letku.

U rujnu je Edeka najavila otvaranje tvornice za dozrijevanje banana u mjestu Borni pokraj Leipziga koja neće ispuštati ugljikov dioksid, što je investicija vrijedna 7 milijuna eura.

Objekt je otvoren s ciljem da omogući dozrijevanje 286 milijuna banana godišnje, koje će se dostavljati Edeki i njezinim trgovinama Netto Marken-Discount diljem Njemačke. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top