IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 18.10.2017 || Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Svijet: Eroski smanjuje gubitke

14.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u opskrbnom lancu, iako je prodaja ostala gotovo na istoj razini.

Do 31. siječnja 2017. Grupa je zabilježila gubitak od 22,8 miliijuna eura, uvelike pogođena novim poreznim sustavom koji je stupio na snagu u prosincu 2016., iako je taj rezultat zapravo 63%-tno poboljšanje u odnosu na godinu prije.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 milijuna eura, operativni profit rastao je 20% na 128,6 milijuna eura, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromijenjena na 5,29 milijardi eura.

Iz Eroskog kažu da su tijekom godine uložili 87 milijuna eura u renoviranje dijela trgovina, a dio su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba također je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 milijuna eura vrijedna personalizirana ušteda, pohvalio se retailer. (www.kamcity.com)


Nazad
 
 
 
 
back to top