IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Svijet: Eroski smanjuje gubitke

14.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u opskrbnom lancu, iako je prodaja ostala gotovo na istoj razini.

Do 31. siječnja 2017. Grupa je zabilježila gubitak od 22,8 miliijuna eura, uvelike pogođena novim poreznim sustavom koji je stupio na snagu u prosincu 2016., iako je taj rezultat zapravo 63%-tno poboljšanje u odnosu na godinu prije.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 milijuna eura, operativni profit rastao je 20% na 128,6 milijuna eura, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromijenjena na 5,29 milijardi eura.

Iz Eroskog kažu da su tijekom godine uložili 87 milijuna eura u renoviranje dijela trgovina, a dio su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba također je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 milijuna eura vrijedna personalizirana ušteda, pohvalio se retailer. (www.kamcity.com)


Nazad
 
 
 
 
back to top