IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Svijet: Eroski smanjuje gubitke

14.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u opskrbnom lancu, iako je prodaja ostala gotovo na istoj razini.

Do 31. siječnja 2017. Grupa je zabilježila gubitak od 22,8 miliijuna eura, uvelike pogođena novim poreznim sustavom koji je stupio na snagu u prosincu 2016., iako je taj rezultat zapravo 63%-tno poboljšanje u odnosu na godinu prije.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 milijuna eura, operativni profit rastao je 20% na 128,6 milijuna eura, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromijenjena na 5,29 milijardi eura.

Iz Eroskog kažu da su tijekom godine uložili 87 milijuna eura u renoviranje dijela trgovina, a dio su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba također je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 milijuna eura vrijedna personalizirana ušteda, pohvalio se retailer. (www.kamcity.com)


Nazad
 
 
 
 
back to top