IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Svijet: Eroski smanjuje gubitke

14.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u opskrbnom lancu, iako je prodaja ostala gotovo na istoj razini.

Do 31. siječnja 2017. Grupa je zabilježila gubitak od 22,8 miliijuna eura, uvelike pogođena novim poreznim sustavom koji je stupio na snagu u prosincu 2016., iako je taj rezultat zapravo 63%-tno poboljšanje u odnosu na godinu prije.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 milijuna eura, operativni profit rastao je 20% na 128,6 milijuna eura, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromijenjena na 5,29 milijardi eura.

Iz Eroskog kažu da su tijekom godine uložili 87 milijuna eura u renoviranje dijela trgovina, a dio su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba također je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 milijuna eura vrijedna personalizirana ušteda, pohvalio se retailer. (www.kamcity.com)


Nazad
 

 
 
 
back to top