IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 11.12.2017 || Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  NOVI Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |  Likovi iz priče Leopard i dječak oživjeli u Bajkaonici  |  Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća  |  Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju  |  Zaustavljene pošiljke krekera i keksa iz Srbije i BiH  |   ||
   

Svijet: Eroski smanjuje gubitke

14.06.2017
Eroski je za prošlu fiskalnu godinu objavio manji neto gubitak zahvaljujući aktivnosti na poboljšanju u opskrbnom lancu, iako je prodaja ostala gotovo na istoj razini.

Do 31. siječnja 2017. Grupa je zabilježila gubitak od 22,8 miliijuna eura, uvelike pogođena novim poreznim sustavom koji je stupio na snagu u prosincu 2016., iako je taj rezultat zapravo 63%-tno poboljšanje u odnosu na godinu prije.
 
 
 
U međuvremenu, pretporezni profit porastao je 97% na 39,9 milijuna eura, operativni profit rastao je 20% na 128,6 milijuna eura, a prodaja (bez PDV-a) bila je nepromijenjena na 5,29 milijardi eura.

Iz Eroskog kažu da su tijekom godine uložili 87 milijuna eura u renoviranje dijela trgovina, a dio su pretvorili u format Contigo.

Jačanje programa lojalnosti Eroski Cluba također je jedan od ključnih pokretača u rezultatima Grupe, kojim je prošle godine potrošačima ponuđena oko 260 milijuna eura vrijedna personalizirana ušteda, pohvalio se retailer. (www.kamcity.com)


Nazad
 
 
 
 
back to top