IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

Hrvatska: FENIX OUTDOOR GROUP - od sada i na hrvatskom tržištu

12.04.2017
Na tržište Hrvatske, Slovenije i jugoistočne Europe stupila je švedska tvrtka FENIX OUTDOOR GROUP, koja pod svojim okriljem okuplja vrhunske brendove proizvođača opreme za aktivan životni stil, kako za rekreativce tako i napredne korisnike.
 
Fenix Eastern Europe GmbH vodit će country manager za tržišta Hrvatske i Slovenije te Jugoistočne Europe  Matevž Kovač. U ljubljanskoj središnjici tvrtke za ovaj dio Europe, zainteresirana javnost, a posebice trgovci u maloprodaji, imaju mogućnost upoznati se s proizvodima iz Fenix Outdoor Group asortimana. Brendovi kao što  Fjällräven (odjeća, ruksaci, pribor), Hanwag (obuća) i Primus (oprema za kampiranje) već  su dostupni u nekim specijaliziranim trgovinama kao što su Iglu sport i Annapurna. 

Tvrtka Fenix Outdoor usmjerena je razvoju i prodaji proizvoda najviše kvalitete koji su plod tehnološkog razvoja s naglaskom na održivost i ekološku osviještenost u kombinaciji s tradicionalnom izradom. Proizvodi su dostupni u trgovinama pomno odabranih maloprodajnih partnera koji nude vrhunsku podršku. Cilj tvrtke je postati globalni lider na tržištu outdoor opreme, što podrazumijeva ostvarivanje stabilnog i održivog organskog rasta na godišnjoj razini.
 
 

Matevž Kovač, country manager za tržišta Hrvatske i Slovenije te jugoistočne Europe  veliki je zaljubljenik u sport, rekreaciju i provođenje vremena u prirodi. Završetkom aktivnog bavljenja biatlonom, karijeru je nastavio organiziranjem natjecanja za Svjetski biatlon kup na skijalištu Pokljuka te radom u obiteljskoj tvrtki Ananapurna čime je stekao dragocjeno iskustvo koje će mu koristiti na poziciji Fenix Outdoor Group regionalnog direktora za tržišta Hrvatske, Slovenije te jugoistočne Europe. Moja vizija prodaje outdoor opreme oduvijek je bila usmjerena na visoko kvalitetne i održive proizvode kojima slijepo praćenje modnih trendova nije jedina svrha, već su dovoljno izdržljivi i kvalitetni za korištenje prilikom sportskih aktivnosti, a opet pogodni za svakodnevne obveze." zaključio je Kovač.  Kovač je istaknuo kako je cilj tvrtke kupcima ponuditi prizvode koji su jednostavni i praktični te zahvaljujući kvalitetnim materijalima i izradi omogućiti provođenje više vremena u prirodi, neovisno o vremenskim uvjetima. „Zato je", dodaje Kovač „kupnja bilo kojeg proizvoda Fenix Outdoor grupe je dugoročna investicija, bilo da je riječ o Hanwag cipelama za široku namjenu, Primus plamenicima ili školskim ruksacima Kånken.



Nazad
 

 
 
 
back to top