IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Hrvatska: FENIX OUTDOOR GROUP - od sada i na hrvatskom tržištu

12.04.2017
Na tržište Hrvatske, Slovenije i jugoistočne Europe stupila je švedska tvrtka FENIX OUTDOOR GROUP, koja pod svojim okriljem okuplja vrhunske brendove proizvođača opreme za aktivan životni stil, kako za rekreativce tako i napredne korisnike.
 
Fenix Eastern Europe GmbH vodit će country manager za tržišta Hrvatske i Slovenije te Jugoistočne Europe  Matevž Kovač. U ljubljanskoj središnjici tvrtke za ovaj dio Europe, zainteresirana javnost, a posebice trgovci u maloprodaji, imaju mogućnost upoznati se s proizvodima iz Fenix Outdoor Group asortimana. Brendovi kao što  Fjällräven (odjeća, ruksaci, pribor), Hanwag (obuća) i Primus (oprema za kampiranje) već  su dostupni u nekim specijaliziranim trgovinama kao što su Iglu sport i Annapurna. 

Tvrtka Fenix Outdoor usmjerena je razvoju i prodaji proizvoda najviše kvalitete koji su plod tehnološkog razvoja s naglaskom na održivost i ekološku osviještenost u kombinaciji s tradicionalnom izradom. Proizvodi su dostupni u trgovinama pomno odabranih maloprodajnih partnera koji nude vrhunsku podršku. Cilj tvrtke je postati globalni lider na tržištu outdoor opreme, što podrazumijeva ostvarivanje stabilnog i održivog organskog rasta na godišnjoj razini.
 
 

Matevž Kovač, country manager za tržišta Hrvatske i Slovenije te jugoistočne Europe  veliki je zaljubljenik u sport, rekreaciju i provođenje vremena u prirodi. Završetkom aktivnog bavljenja biatlonom, karijeru je nastavio organiziranjem natjecanja za Svjetski biatlon kup na skijalištu Pokljuka te radom u obiteljskoj tvrtki Ananapurna čime je stekao dragocjeno iskustvo koje će mu koristiti na poziciji Fenix Outdoor Group regionalnog direktora za tržišta Hrvatske, Slovenije te jugoistočne Europe. Moja vizija prodaje outdoor opreme oduvijek je bila usmjerena na visoko kvalitetne i održive proizvode kojima slijepo praćenje modnih trendova nije jedina svrha, već su dovoljno izdržljivi i kvalitetni za korištenje prilikom sportskih aktivnosti, a opet pogodni za svakodnevne obveze." zaključio je Kovač.  Kovač je istaknuo kako je cilj tvrtke kupcima ponuditi prizvode koji su jednostavni i praktični te zahvaljujući kvalitetnim materijalima i izradi omogućiti provođenje više vremena u prirodi, neovisno o vremenskim uvjetima. „Zato je", dodaje Kovač „kupnja bilo kojeg proizvoda Fenix Outdoor grupe je dugoročna investicija, bilo da je riječ o Hanwag cipelama za široku namjenu, Primus plamenicima ili školskim ruksacima Kånken.



Nazad
 
 
 
 
back to top