IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije

17.04.2018
Željka Kovačec Jakovac trenutačno radi kao Product Marketing Leader za Watson Marketing rješenja u IBM-u na području Centralne i Istočne Europe.
 
Posjeduje dugogodišnje iskustvo u kreiranju marketinških strategija i planova, pozicioniranja, content marketinga i kampanja koje podržavaju Watson Marketing portfelj, na različitim tržištima.

Na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govorit će o važnosti korisničkog iskustva u današnjem marketingu – jer više nije bitno što kompanija misli ili čini, bitno je iskustvo kroz koje klijenti prolaze. 

Naime, iskustvo korisnika, bilo ono digitalno ili fizičko, svakako je stvarno, realno za njih. Ako današnji marketing nema dovoljno dobru memoriju da zabilježi sva ta iskustva, sve te interakcije i reakcije te da stvori prave uvide, prijeti mu ignoriranje. Kažu da je sadržaj kralj – ali još je važniji kontekst. Kako kreirati taj marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije? - istaknula je Kovačec Jakovac. 
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici.

Nazad
 
 
 
 
back to top