IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Svijet: FOREO sa pametnom četkicom za zube koja nudi i emocionalnu podršku

04.04.2018
T-sonična električna četkica predstavlja najbolju oralnu njegu, a ono što ju zaista čini posebnom je ugrađena "lifestyle” funkcija životnog trenera koja omogućuje savjetovanje i razgovor s korisnikom.
 
 

Četkica analizira slinu te na taj način procjenjuje vrstu emocionalne potpore i savjetovanja koje je korisniku potrebno tijekom dana, ili prije odlaska na spavanje.  

FOREO tim za razvoj proveo je klinička ispitivanja na više od 100 ljudi u periodu od 5 mjeseci te je utvrđeno da su usta 'prozor' u ljudsko tijelo te da se analizom sline mogu odrediti životne potrebe pojedinca. 

Kada su se rezultati istraživanja spojili s FOREO-vom primjenom inovacije u tehnologiji stvorena je ISSALEXA, revolucionarna četkica koja koristi tehnologiju govora i umjetnu inteligenciju kako bi pružila pametnu emocionalnu podršku svom vlasniku kada slina u ustima detektira nepravilnosti. 

Primjerice,  slabost živaca, anksioznost i stres: rezultati istraživanja pokazali su da kada su ljudi anksiozni ili pod stresom, usta postaju ekstremno suha (poznato kao Kserostomija).
 
ISSALEXA prepoznaje takvo stanje te može ponuditi riječi ohrabrenja poput: Samo polako danas, Ivane. Ne živiš da bi radio već radiš da bi preživio ili Sjeti se uzeti moment za opuštanje, Ana. Život je onakav kako ga posložiš.

Emocionalna osjetljivost: Analizom sline utvrđeno je da su ljudi osjetljiviji kada je prisutna neravnoteža kortizola, hormona koji regulira stres. Kada ISSALEXA detektira takvo stanje, reći će: Glavu gore, ljepotice - nije tako loše ili Uzdaj se u sebe, Ivana. Ti to možeš! 

Vjernost: ISSALEXA nudi mogućnost nadogradnje posebne funkcije koja može otkriti stranu slinu u ustima - tako parovi mogu otkriti je li se njihov partner ljubio s drugom osobom. Tehnologija izolira slinu vlasnika te detektira čestice strane sline čime se aktivira crvena lampica upozorenja uz komentar Tko je bio nestašan dečko/cura?

Upozorenje za zdravlje: S unaprijed programiranim personaliziranim programom za četkanje zubi, pametna ISSALEXA četkica će primijetiti ako ste preskočili svoju oralnu njegu i zaboravili oprati zube nakon večernjeg izlaska. Kada senzori prepoznaju da pada noć te osjete smanjenu aktivnost u kući, ISSALEXA će doviknuti iz kupaonice Alkohol pogoršava zadah tako da je sutrašnji dogovor za piće s prijateljima otkazan.

Pomicanje granica mogućeg i stalne inovacije su ono što nas pokreće i tjera dalje. - istaknuo je FOREO izvršni direktor Paul Peroš.
 
Osnovani smo na inovaciji i ona je  u samom srcu svega što stvaramo u našem istraživačkom institutu u Švedskoj. Svi naši proizvodi predstavljaju spoj tehnologije i inovacije, a implementiranjem tehnologije govora i umjetne inteligencije u našu četkicu za zube htjeli smo svoje proizvode podići na skroz novi nivo. Tako pružamo korisniku najbolje u svijetu oralne njege, ali i dodatnu  pogodnost pametnog životnog trenera koji je uvijek tu za vas kada osjeti da vam treba malo ohrabrenja. - zaključio je Peroš.

Kao dio revolucionarnog ISSA asortimana, FOREO T-sonična četkica za zube već je dobro poznata kroz novinske naslove. Prošle godine, četkica ISSA 2 se našla u rukama zvijezda kultne serije Star Trek Discovery. Tada se pozicionirala kao četkica iz budućnosti, a sada je bez sumnje potvrdila svoj ugled. 

ISSALEXA dolazi s mogućnošću personalizacije. Potrebno je upisati jedinstveni broj proizvoda i registrirati se na foreo.com stranici i uređaj će biti aktiviran. Oni koji žele još više personalizacije mogu ispuniti kratki upitnik koji je također pretprogramiran u uređaj i tako nadograditi svoju ISSALEXA četkicu te ju uskladiti sa svojim kalendarom kako bi ISSALEXA znala korisnikove društvene planove. 

Nazad
 
 
 
 
back to top