IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto

11.08.2017
Franck grupa u prvoj polovici godine je, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabilježila rast prodaje od 8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, uz istodobno povećanje prodaje i tržišnih udjela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
 



"Prema posljednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera kategorije u Hrvatskoj s 55 posto tržišnog udjela", ističu iz Francka.

Dodaju da su rast prodaje ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrijednosno, čime je njihov tržišni udjel u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.
U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kave Franck drži više od 45 posto tržišnog udjela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini od preko 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenskom tržištu kompanija je također zabilježila daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dvije kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributera talijanskog espressa, te Ellegi, tvrtke za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000, podsjećaju iz Francka.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.
Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u".
izvor: SEEbiz 



Nazad
 
 
 
 
back to top