IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto

11.08.2017
Franck grupa u prvoj polovici godine je, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabilježila rast prodaje od 8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, uz istodobno povećanje prodaje i tržišnih udjela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
 



"Prema posljednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera kategorije u Hrvatskoj s 55 posto tržišnog udjela", ističu iz Francka.

Dodaju da su rast prodaje ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrijednosno, čime je njihov tržišni udjel u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.
U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kave Franck drži više od 45 posto tržišnog udjela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini od preko 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenskom tržištu kompanija je također zabilježila daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dvije kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributera talijanskog espressa, te Ellegi, tvrtke za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000, podsjećaju iz Francka.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.
Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u".
izvor: SEEbiz 



Nazad
 
 
 
 
back to top