IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto

11.08.2017
Franck grupa u prvoj polovici godine je, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabilježila rast prodaje od 8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, uz istodobno povećanje prodaje i tržišnih udjela u najznačajnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj i na najvećim izvoznim tržištima, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
 



"Prema posljednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugom kvartalu ove godine u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno te je time Franck još jednom potvrdio poziciju apsolutnog lidera kategorije u Hrvatskoj s 55 posto tržišnog udjela", ističu iz Francka.

Dodaju da su rast prodaje ostvarili i u kategoriji čaja, od 2,3 posto količinski i 3,6 posto vrijednosno, čime je njihov tržišni udjel u toj kategoriji porastao na gotovo 56 posto.
U HoReCa kanalu, u kategoriji espresso kave Franck drži više od 45 posto tržišnog udjela s najvećim godišnjim rastom u jednoj kalendarskoj godini od preko 10 postotnih bodova, ističu iz te kompanije.

Na slovenskom tržištu kompanija je također zabilježila daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Na tržištu Slovenije je početkom ove godine završena integracija dvije kompanije koje je Franck preuzeo krajem prošle godine - Moja Kava, distributera talijanskog espressa, te Ellegi, tvrtke za proizvodnju i distribuciju espressa Bar 2000, podsjećaju iz Francka.

Na BiH tržištu Franck ostvaruje planirane rezultate u svim kategorijama, dok na ostalim izvoznim tržištima imaju značajan rast prodaje, a uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno su ojačali i regionalnu prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.
Iz Francka navode i kako je kompanija, uz širenje na skandinavska tržišta, odnedavno proizvode plasirala i u trgovine "iznimno potentnog tržišta Kuvajta te police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u".
izvor: SEEbiz 



Nazad
 
 
 
 
back to top