IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Svijet: Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%

06.12.2017
Trgovina robom široke potrošnje putem e-platformi porasla je za 30% u 12 mjeseci do ožujka 2017., prema izvješću Kantar Worldpanela.

Kanal e-trgovine tako sada predstavlja 4,6% FMCG prodaje u usporedbi sa samo 1,3%-tnim rastom FMCG tržišta u cjelini.

Rast u apsolutnoj vrijednosti na najvećim tržištima predvodi Kina (52%), Južna Koreja (41%), UK (8%), Francuska (7%) te Japan i SAD (5% svaki).

No postoji značajan rast vrijednosti i na novim tržištima, kao što su Tajland (104%), Malezija (88%) i Vijetnam (69%).
 


S udjelom u vrijednosti od 5,6% u 2016., Europa je, poslije Azije, drugo najveće tržište e-trgovine na svijetu. Međutim, dok tržišta UK i Francuske vode sa 7,5%, odnosno 5,6% tržišnog udjela, Njemačka (1,7%) i Nizozemska (2,6%) zaostaju.

U SAD-u je online trgovina robom široke potrošnje naglo porasla i dosegnula 30% ukupne populacije. Ove bi godine potrošnja na hranu i alkohol putem e-trgovine trebala dosegnuti 20 milijardi dolara (17 mlrd. eura).

U Latinskoj Americi u posljednjih je 12 mjeseci malo porasla online potrošnja na namirnice. No, uočeni manjak povjerenja u metode plaćanja te prevladavajuća popularnost diskontnih formata čine tu regiju teško osvojivom, s iznimkom Argentine.

Kantar Worldpanel predviđa da će 2025. online FMCG vrijediti 170 mlrd. dolara (144,5 mlrd. eura) i imati 10% tržišnog udjela. Južna Koreja i Kina i dalje će biti vodeće, a u SAD-u će, zahvaljujući modelima click-and-collect, dostave na kućnu adresu ili pretplate, udio e-trgovine porasti na 8%, sa 1,5%, koliko ima u 2017. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top