IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Svijet: Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%

06.12.2017
Trgovina robom široke potrošnje putem e-platformi porasla je za 30% u 12 mjeseci do ožujka 2017., prema izvješću Kantar Worldpanela.

Kanal e-trgovine tako sada predstavlja 4,6% FMCG prodaje u usporedbi sa samo 1,3%-tnim rastom FMCG tržišta u cjelini.

Rast u apsolutnoj vrijednosti na najvećim tržištima predvodi Kina (52%), Južna Koreja (41%), UK (8%), Francuska (7%) te Japan i SAD (5% svaki).

No postoji značajan rast vrijednosti i na novim tržištima, kao što su Tajland (104%), Malezija (88%) i Vijetnam (69%).
 


S udjelom u vrijednosti od 5,6% u 2016., Europa je, poslije Azije, drugo najveće tržište e-trgovine na svijetu. Međutim, dok tržišta UK i Francuske vode sa 7,5%, odnosno 5,6% tržišnog udjela, Njemačka (1,7%) i Nizozemska (2,6%) zaostaju.

U SAD-u je online trgovina robom široke potrošnje naglo porasla i dosegnula 30% ukupne populacije. Ove bi godine potrošnja na hranu i alkohol putem e-trgovine trebala dosegnuti 20 milijardi dolara (17 mlrd. eura).

U Latinskoj Americi u posljednjih je 12 mjeseci malo porasla online potrošnja na namirnice. No, uočeni manjak povjerenja u metode plaćanja te prevladavajuća popularnost diskontnih formata čine tu regiju teško osvojivom, s iznimkom Argentine.

Kantar Worldpanel predviđa da će 2025. online FMCG vrijediti 170 mlrd. dolara (144,5 mlrd. eura) i imati 10% tržišnog udjela. Južna Koreja i Kina i dalje će biti vodeće, a u SAD-u će, zahvaljujući modelima click-and-collect, dostave na kućnu adresu ili pretplate, udio e-trgovine porasti na 8%, sa 1,5%, koliko ima u 2017. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top