IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Svijet: Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%

06.12.2017
Trgovina robom široke potrošnje putem e-platformi porasla je za 30% u 12 mjeseci do ožujka 2017., prema izvješću Kantar Worldpanela.

Kanal e-trgovine tako sada predstavlja 4,6% FMCG prodaje u usporedbi sa samo 1,3%-tnim rastom FMCG tržišta u cjelini.

Rast u apsolutnoj vrijednosti na najvećim tržištima predvodi Kina (52%), Južna Koreja (41%), UK (8%), Francuska (7%) te Japan i SAD (5% svaki).

No postoji značajan rast vrijednosti i na novim tržištima, kao što su Tajland (104%), Malezija (88%) i Vijetnam (69%).
 


S udjelom u vrijednosti od 5,6% u 2016., Europa je, poslije Azije, drugo najveće tržište e-trgovine na svijetu. Međutim, dok tržišta UK i Francuske vode sa 7,5%, odnosno 5,6% tržišnog udjela, Njemačka (1,7%) i Nizozemska (2,6%) zaostaju.

U SAD-u je online trgovina robom široke potrošnje naglo porasla i dosegnula 30% ukupne populacije. Ove bi godine potrošnja na hranu i alkohol putem e-trgovine trebala dosegnuti 20 milijardi dolara (17 mlrd. eura).

U Latinskoj Americi u posljednjih je 12 mjeseci malo porasla online potrošnja na namirnice. No, uočeni manjak povjerenja u metode plaćanja te prevladavajuća popularnost diskontnih formata čine tu regiju teško osvojivom, s iznimkom Argentine.

Kantar Worldpanel predviđa da će 2025. online FMCG vrijediti 170 mlrd. dolara (144,5 mlrd. eura) i imati 10% tržišnog udjela. Južna Koreja i Kina i dalje će biti vodeće, a u SAD-u će, zahvaljujući modelima click-and-collect, dostave na kućnu adresu ili pretplate, udio e-trgovine porasti na 8%, sa 1,5%, koliko ima u 2017. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top