IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Građani odabrali deset gradova za uređenje vježbališta na otvorenome

18.04.2017
S gotovo 500 000 glasova koje su u prošla dva mjeseca uputili putem mrežne stranice projekta Pokret za radost građani su odabrali deset gradova u Hrvatskoj u kojima će Coca-Cola u suradnji s lokalnim zajednicama urediti vježbališta na otvorenome.
 
 
 
Svoja će vježbališta tako dobiti Donja Stubica, Vrlika, Stari Grad i Supetar u kategoriji gradova do 10 000 stanovnika, Daruvar, Labin i Petrinja u kategoriji od 10 000 do 35 000 stanovnika te Vinkovci, Bjelovar i Sisak u kategoriji s više od 35 000 stanovnika. 


U neizvjesnoj borbi koja se od 15. veljače do 15. travnja do posljednje minute vodila na stranici www.pokretzaradost.hr građani su prepoznali vrijednost koju vježbališta na otvorenome imaju za unaprjeđenje kvalitete života u njihovim lokalnim zajednicama te sami odlučili kojim su gradovima vježbališta najpotrebnija. 


„Čestitam gradovima čiji su se stanovnici svojim glasovima i angažmanom izborili za uređenje aktivnih zona i zahvaljujem svima koji su sudjelovali u glasovanju te na taj način podržali ovaj projekt. Veseli nas što je zanimanje za uređenjem vježbališta na otvorenome i ove godine veliko te što je mjesno stanovništvo još jednom pokazalo da se ciljevi lakše postižu u zajedništvu. Iz vježbališta koja smo uredili lani stalno pristižu iznimno pozitivne reakcije, pa imamo razloga vjerovati da će novouređena vježbališta jednako dobro služiti svima onima koji su se za njih izborili te obogatiti sadržaje u gradovima dobitnicima", izjavila je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu.    
  
Coca-Colin projekt aktivnih zona, pokrenut prošle godine kad je otvoreno prvih deset vježbališta, prepoznaju i građani i predstavnici mjesnih vlasti kao sadržaj od široke društvene koristi. Glavna je njegova vrijednost to što se vježbališta nakon postavljanja predaju lokalnim zajednicama u trajno vlasništvo, čime nova mjesta za rekreaciju i druženje postaju dostupna svima te „oživljuju" osobito slabije razvijena područja. Osim toga, prostori aktivnih zona, koji će sadržavati po šest sprava različite namjene, svim građanima pružaju jednaku mogućnost za vježbanje u bilo koje vrijeme te u skladu s njihovim osobnim potrebama i tjelesnom spremom. Nakon njihovog otvaranja u aktivnim zonama građane očekuju i besplatne rekreativne aktivnosti te savjetovanje o vježbanju kao dodatan poticaj na više kretanja i redovito vježbanje.


Partneri su projekta Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatski Crveni križ, a potporu su projektu dali Ministarstvo zdravstva, Središnji državni ured za šport te Udruga gradova u Republici Hrvatskoj. I ove godine kao njegovi veleposlanici projekt podržavaju Mirza Džomba, nekadašnji rukometni reprezentativac i Antonija Blaće, televizijska voditeljica.


Više podataka o dosadašnjim aktivnostima u okviru projekta, aktivnim zonama i postupku glasovanja te završnomu poretku gradova možete pronaći na društvenim mrežama i mrežnoj stranici www.pokretzaradost.hr/aktivne-zone.  



Nazad
 
 
 
 
back to top