IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Heineken® kampanja za UEFA Ligu prvaka – u glavnoj ulozi: Jose Mourinho

12.04.2017
Heineken® ima novi TV spot za UEFA Ligu prvaka, pod nazivom ‘Prep Talk’. U glavnoj ulozi je dvostruki osvajač UEFA Lige prvaka, Jose Mourinho, a spot je režirao nagrađivani redatelj Guy Ritchie. 

Ova reklama dio je Heinekenove kampanje ‘Champion the Match’ koja kroz TV i digitalne kanale prati aktualnu sezonu Lige prvaka 2016./17. U spotu se Mourinho na strastven i motivirajuć način obraća navijačima diljem svijeta. Poziva ih da se pripreme za utakmicu te večeri, bez obzira u kojem se dijelu svijeta ili kojoj vremenskoj zoni nalaze. 

Spot ‘Prep Talk’ možete vidjeti ovdje:
 


Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska, istaknuo je: Priprema za gledanje utakmice UEFA Lige prvaka čini to iskustvo još uzbudljivijim. Uz dozu iščekivanja i uloženog truda navijači i njihovi prijatelji imat će još bolje iskustvo. No, ponekad je potrebno malo inspiracije, a tko ih može bolje motivirati nego Jose Mourinho.
 
Jose Mourinho je rekao: Heineken je bio uz mene tijekom cijele karijere u UEFA Ligi prvaka. Sviđa mi se ono što brend predstavlja posebice jer šalje poruku o odgovornoj konzumaciji. Snimanje spota 'Prep Talk' bilo mi je novo i vrlo ugodno iskustvo, a Guy Ritchie je izvrstan „trener" i definitivno je izvukao najbolje od mene.

Kampanja se emitira u više od 90 zemalja, uključujući i Hrvatsku.


Nazad
 
 
 
 
back to top