IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Hrvatska: Heineken® kampanja za UEFA Ligu prvaka – u glavnoj ulozi: Jose Mourinho

12.04.2017
Heineken® ima novi TV spot za UEFA Ligu prvaka, pod nazivom ‘Prep Talk’. U glavnoj ulozi je dvostruki osvajač UEFA Lige prvaka, Jose Mourinho, a spot je režirao nagrađivani redatelj Guy Ritchie. 

Ova reklama dio je Heinekenove kampanje ‘Champion the Match’ koja kroz TV i digitalne kanale prati aktualnu sezonu Lige prvaka 2016./17. U spotu se Mourinho na strastven i motivirajuć način obraća navijačima diljem svijeta. Poziva ih da se pripreme za utakmicu te večeri, bez obzira u kojem se dijelu svijeta ili kojoj vremenskoj zoni nalaze. 

Spot ‘Prep Talk’ možete vidjeti ovdje:
 


Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska, istaknuo je: Priprema za gledanje utakmice UEFA Lige prvaka čini to iskustvo još uzbudljivijim. Uz dozu iščekivanja i uloženog truda navijači i njihovi prijatelji imat će još bolje iskustvo. No, ponekad je potrebno malo inspiracije, a tko ih može bolje motivirati nego Jose Mourinho.
 
Jose Mourinho je rekao: Heineken je bio uz mene tijekom cijele karijere u UEFA Ligi prvaka. Sviđa mi se ono što brend predstavlja posebice jer šalje poruku o odgovornoj konzumaciji. Snimanje spota 'Prep Talk' bilo mi je novo i vrlo ugodno iskustvo, a Guy Ritchie je izvrstan „trener" i definitivno je izvukao najbolje od mene.

Kampanja se emitira u više od 90 zemalja, uključujući i Hrvatsku.


Nazad
 
 
 
 
back to top