IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Italija: Hrvatske tvrtke na sajmu PLAST u Milanu

04.06.2018
Hrvatske tvrtke na PLASTU predstavile su se kroz informativni štand Udruženja industrije i plastike HGK. Svoje su proizvode putem kataloga predstavili Drvoplast, Elka, Gumiimpex, Ivanićplast, Plamegal-Trio, Rotoplast i Vargon. 
 

Industrija plastike i gume kontinuirano raste i po broju zaposlenih i  proizvodnji, koja je prošle godine dosegnula 208.000 tona. Stoga je razumljivo da na sajmu uz postojeće partnere ima i novih upita i interesa za suradnju, što je i potvrda koliko je važno biti prisutan i pokazati se kroz ovakav vid izlaganja, izjavila je tajnica Udruženja industrije plastike i gume i pomoćnica direktorice Sektora za industriju i IT HGK Gordana Pehnec Pavlović povodom nastupa hrvatskih tvrtki na Međunarodnom sajmu plastike i gume PLAST 2018., koji se održao od 29. svibnja do 1. lipnja u Milanu.

PLAST je drugi po veličini europski sajam industrije plastike i gume. Na površini od 54.000 kvadratnih metara svoje je proizvode i usluge predstavilo 1.500 izlagača iz 55 zemalja svijeta. Procjenjuje se da je sajam posjetilo više od 50.000 posjetitelja. 

Na ovogodišnjem izdanju sajma posjetili smo brojne izlagače, s nekima već imamo dugogodišnju poslovnu suradnju, a s nekima smo tek ostvarili svoje prve kontakte i očekujemo rezultate. Sajam je upravo specijaliziran za djelatnost kojom se mi bavimo, a to je proizvodnja i prodaja PVC granulata, plastičnih profila i brizganih profila. Stoga se na ovakvim sajmovima susrećemo s novim tehnologijama, razvojnim dostignućima i tehničkim rješenjima. Cilj ih je upoznati, a onda neke, shodno našim potrebama i mogućnostima i implementirati
, rekla je direktorica Drvoplasta Irena Pastorčić

Nazad
 
 
 
 
back to top