IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Na mjestu događaja: InStore magazin na sajmu EuroShop u Düsseldofu

08.03.2017
Sajmu EuroShop 2017. u Düsseldorfu u Njemačkoj, koji se održava svake treće godine i spada u najveće svjetske retail sajmove, prisustvuje i Maksim Đurović, regionalni koordinator izdavačke kuće InB2B Media, koja izdaje magazine InStore i InHoReCa, i organizator je brojnih konferencija i radionica.
 





 
Ove godine, od 5. do 9. ožujka, posjetitelji imaju priliku vidjeti čak 2367 izlagača iz 61 države na 128.000 četvornih metara neto izložbenog prostora u 18 dvorana. EuroShop 2017 očekuje više od 110.000 posjetitelja iz cijeloga svijeta.
 
Među samostalnim je izlagačima i šest kompanija iz Srbije: BG Reklam, Belwood Hangers, Frigo Žika, Galeb System, Propulzija i Seva.
 






 
 
 
Hrvatsku predstavljaju Prodigital, Promming i Sobočan interijeri, a Sloveniju kompanije Kolpa, Mreža Blatnik i Steklarstvo Resnik.
 
 
 







 
 
Izlaganje na sajmu organizirano je u sedam kategorija:

1.    POP marketing
2.    Expo & Event Marketing
3.    Retail Technology
4.    Lighting
5.    Visual merchandising 
6.    Shop Fitting & Store Design
7.    FoodTech & Energy Management


Fokus sajma
 
Digitalizacija u maloprodaji jedna je od glavnih tema ovogodišnjeg događaja. Opća je ocjena sudionika, prema riječima Maksima Đurovića, da o budućnosti maloprodaje odlučuju kupci koji se oslanjaju na različite kanale kupnje i na raspolaganju, osim različitih formata trgovina, imaju i mogućnost kupnje uz pomoć tableta i pametnih telefona. Oni ne prihvaćaju rizike prilikom kupnje i biraju između off i online kanala. Drugim riječima: prodavači će morati kombinirati različite kanale na takav način da njihovi proizvodi i usluge jamče jednostavnost i udobnost kupnje. 

 
Uz mnogobrojne sajamske aktivnosti koje nude izlagači, posjetitelji mogu prisustvovati forumima gdje, tijekom četiri dana, imaju priliku uživo pratiti više od 200 predavača. Forumi interaktivnog karaktera pokrivaju šest područja kroz koja govornici prezentiraju najnovije trendove i primjere poslovne prakse. Forumi su besplatni i simultano se prevode na njemački i engleski jezik.
 
 
Područja:

1.    Arhitektura i dizajn
2.    EuroCIS Forum
3.    Popai-forum 
4.    OmniChannel Forum
5.    EcoPark Forum 
6.    Expo & Event Forum
 



Danas, u okviru OmniChannel Foruma, prezentaciju na temu Click & collect by Bizerba scales održat će Vanja Dorocki (Sun& Dun a.v.) i Milan Ivanović (DIS Srbija). Na EuroCIS Forumu će govoriti Ante Todorić (Bizerba) i Ostap Martschenko (Microsoft), i to na temu Internet of Things in Ratail - Know the Game You are In.

Organizatori kao važnu prateću aktivnost ističu i nagrade koje dodjeljuju međunarodni stručni timovi najuspješnijm konceptima u području dizajna, arhitekture, znanosti i POS marketinga.

Sljedeći EuroShop održat će se u ožujku 2020. godine. 


Nazad
 

 
 
 
back to top