IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Na mjestu događaja: InStore magazin na sajmu EuroShop u Düsseldofu

08.03.2017
Sajmu EuroShop 2017. u Düsseldorfu u Njemačkoj, koji se održava svake treće godine i spada u najveće svjetske retail sajmove, prisustvuje i Maksim Đurović, regionalni koordinator izdavačke kuće InB2B Media, koja izdaje magazine InStore i InHoReCa, i organizator je brojnih konferencija i radionica.
 





 
Ove godine, od 5. do 9. ožujka, posjetitelji imaju priliku vidjeti čak 2367 izlagača iz 61 države na 128.000 četvornih metara neto izložbenog prostora u 18 dvorana. EuroShop 2017 očekuje više od 110.000 posjetitelja iz cijeloga svijeta.
 
Među samostalnim je izlagačima i šest kompanija iz Srbije: BG Reklam, Belwood Hangers, Frigo Žika, Galeb System, Propulzija i Seva.
 






 
 
 
Hrvatsku predstavljaju Prodigital, Promming i Sobočan interijeri, a Sloveniju kompanije Kolpa, Mreža Blatnik i Steklarstvo Resnik.
 
 
 







 
 
Izlaganje na sajmu organizirano je u sedam kategorija:

1.    POP marketing
2.    Expo & Event Marketing
3.    Retail Technology
4.    Lighting
5.    Visual merchandising 
6.    Shop Fitting & Store Design
7.    FoodTech & Energy Management


Fokus sajma
 
Digitalizacija u maloprodaji jedna je od glavnih tema ovogodišnjeg događaja. Opća je ocjena sudionika, prema riječima Maksima Đurovića, da o budućnosti maloprodaje odlučuju kupci koji se oslanjaju na različite kanale kupnje i na raspolaganju, osim različitih formata trgovina, imaju i mogućnost kupnje uz pomoć tableta i pametnih telefona. Oni ne prihvaćaju rizike prilikom kupnje i biraju između off i online kanala. Drugim riječima: prodavači će morati kombinirati različite kanale na takav način da njihovi proizvodi i usluge jamče jednostavnost i udobnost kupnje. 

 
Uz mnogobrojne sajamske aktivnosti koje nude izlagači, posjetitelji mogu prisustvovati forumima gdje, tijekom četiri dana, imaju priliku uživo pratiti više od 200 predavača. Forumi interaktivnog karaktera pokrivaju šest područja kroz koja govornici prezentiraju najnovije trendove i primjere poslovne prakse. Forumi su besplatni i simultano se prevode na njemački i engleski jezik.
 
 
Područja:

1.    Arhitektura i dizajn
2.    EuroCIS Forum
3.    Popai-forum 
4.    OmniChannel Forum
5.    EcoPark Forum 
6.    Expo & Event Forum
 



Danas, u okviru OmniChannel Foruma, prezentaciju na temu Click & collect by Bizerba scales održat će Vanja Dorocki (Sun& Dun a.v.) i Milan Ivanović (DIS Srbija). Na EuroCIS Forumu će govoriti Ante Todorić (Bizerba) i Ostap Martschenko (Microsoft), i to na temu Internet of Things in Ratail - Know the Game You are In.

Organizatori kao važnu prateću aktivnost ističu i nagrade koje dodjeljuju međunarodni stručni timovi najuspješnijm konceptima u području dizajna, arhitekture, znanosti i POS marketinga.

Sljedeći EuroShop održat će se u ožujku 2020. godine. 


Nazad
 
 
 
 
back to top