IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

VB: InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"

11.10.2017
InStore magazin otisnuo se prema sjeveru Europe, u London, da sudjeluje na zanimljivom sajmu koji se ovih dana tamo odvija.

Brand licensing Europe je najveći Europski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu, a u kreativnom duhu mogli bismo ga opisati kao Nekome igra, drugome posao. 
 
 

Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtića, filmova ili stripova koji se smiješe sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odjeći podsjeća da je riječ ipak o poslu. Licenciranje proizvoda uvažen je način suradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrijednost proizvodima, a istovremeno se proširuje doseg licence izvan osnovne kategorije.
 
 

Industrija licence je u 2016. godini rasla 4,4% i prvi je puta premašila globalnu vrijednost od 200 milijardi funti (201,6 milijardi funti). Većinu toga prometa predstavljaju Sjeverna Amerika i Zapadna Europa, dok su države iz istočnog dijela Europe malo iza, što treba uzeti kao pozitivnu promjenu jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 
 
 
 
back to top