IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

VB: InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"

11.10.2017
InStore magazin otisnuo se prema sjeveru Europe, u London, da sudjeluje na zanimljivom sajmu koji se ovih dana tamo odvija.

Brand licensing Europe je najveći Europski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu, a u kreativnom duhu mogli bismo ga opisati kao Nekome igra, drugome posao. 
 
 

Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtića, filmova ili stripova koji se smiješe sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odjeći podsjeća da je riječ ipak o poslu. Licenciranje proizvoda uvažen je način suradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrijednost proizvodima, a istovremeno se proširuje doseg licence izvan osnovne kategorije.
 
 

Industrija licence je u 2016. godini rasla 4,4% i prvi je puta premašila globalnu vrijednost od 200 milijardi funti (201,6 milijardi funti). Većinu toga prometa predstavljaju Sjeverna Amerika i Zapadna Europa, dok su države iz istočnog dijela Europe malo iza, što treba uzeti kao pozitivnu promjenu jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 
 
 
 
back to top