IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

VB: InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"

11.10.2017
InStore magazin otisnuo se prema sjeveru Europe, u London, da sudjeluje na zanimljivom sajmu koji se ovih dana tamo odvija.

Brand licensing Europe je najveći Europski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu, a u kreativnom duhu mogli bismo ga opisati kao Nekome igra, drugome posao. 
 
 

Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtića, filmova ili stripova koji se smiješe sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odjeći podsjeća da je riječ ipak o poslu. Licenciranje proizvoda uvažen je način suradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrijednost proizvodima, a istovremeno se proširuje doseg licence izvan osnovne kategorije.
 
 

Industrija licence je u 2016. godini rasla 4,4% i prvi je puta premašila globalnu vrijednost od 200 milijardi funti (201,6 milijardi funti). Većinu toga prometa predstavljaju Sjeverna Amerika i Zapadna Europa, dok su države iz istočnog dijela Europe malo iza, što treba uzeti kao pozitivnu promjenu jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 
 
 
 
back to top