IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Makedonija: Investicija vrijedna 1,4 milijuna eura

08.06.2017

Pivovara Skopje predstavila je novu opremu za punjenje piva u staklenu ambalažu, za čiju nabavku i instaliranje je uloženo više od 1,4 milijuna eura.

 
 

S kapacitetom punjenja koji dostiže i milijun boca dnevno, novom sofisticiranom opremom ukupan kapacitet pivovare uvećan je za 30%. Fleksibilnost nove opreme omogućit će i proširivanje asortimana piva u staklenoj ambalaži, novih oblika i dimenzija. Istodobno, oprema je u potpunosti kompatibilna sa sustavom za uštedu vode i energije u pivovari. 

Nova napredna oprema za punjenje nije običan stroj – to je investicija koja otvara novo poglavlje u razvoju Pivovare Skopje, ali je i poticaj za razvoj cjelokupne pivske industrije, izjavio je Jovan Radosavljević, generalni direktor pivovare i dodao da je visina investicija u unaprjeđenje prozvodnih procesa u proteklom desetljeću nadmašila 40 milijuna eura.

 


Nazad
 
 
 
 
back to top