IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Makedonija: Investicija vrijedna 1,4 milijuna eura

08.06.2017

Pivovara Skopje predstavila je novu opremu za punjenje piva u staklenu ambalažu, za čiju nabavku i instaliranje je uloženo više od 1,4 milijuna eura.

 
 

S kapacitetom punjenja koji dostiže i milijun boca dnevno, novom sofisticiranom opremom ukupan kapacitet pivovare uvećan je za 30%. Fleksibilnost nove opreme omogućit će i proširivanje asortimana piva u staklenoj ambalaži, novih oblika i dimenzija. Istodobno, oprema je u potpunosti kompatibilna sa sustavom za uštedu vode i energije u pivovari. 

Nova napredna oprema za punjenje nije običan stroj – to je investicija koja otvara novo poglavlje u razvoju Pivovare Skopje, ali je i poticaj za razvoj cjelokupne pivske industrije, izjavio je Jovan Radosavljević, generalni direktor pivovare i dodao da je visina investicija u unaprjeđenje prozvodnih procesa u proteklom desetljeću nadmašila 40 milijuna eura.

 


Nazad
 
 
 
 
back to top