IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Francuska: Izvoz vina i pića porastao 12%

04.10.2017
Izvoz francuskih vina i alkoholnih pića porastao je za 12% i iznosi šest milijardi eura u prvih šest mjeseci ove godine, objavila je francuska federacija za izvoz vina i alkoholnih pića (FEVS).
 

Izvoz za Sjevernu Ameriku porastao je za 17% i iznosi oko milijardu i pol eura, a porast izvoza tih pića zabilježen je i na tržištima Kine, Hong Konga i Singapura i iznosi oko 18%. Izvoz te kategorije pića u EU iznosio je simboličnih 6%, a zabilježen je pozitivan rast u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. 
Francuska vina i alkoholna pića nastavljaju pozitivan rast potrošnje iz godine u godinu, a rekordnu potražnju prije svega bilježi prodaja konjaka na američkom i kineskom tržištu.



Nazad
 
 
 
 
back to top