IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Hrvatska: Katarina Bule nova direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu

20.03.2017
Katarina Bule nova je direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu, čiji je član Zagrebačka pivovara. Katarina je u Zagrebačku pivovaru došla 2014. godine, nakon dugogodišnjeg rada na različitim pozicijama u području digitalnog marketinga u VIPnetu. 

Katarina ima više od deset godina iskustva u digitalnom poslovanju, što joj je dalo snažnu pozadinu i razumijevanje integriranih digitalnih marketinških komunikacija, razvoja digitalnih proizvoda, analitike i upravljanja digitalnim projektima. 

Na trenutačnoj poziciji odgovorna je za postavljanje digitalnih strateških smjernica za krajnje potrošače i poslovne korisnike te njihovu implementaciju na europskim tržištima s krajnjim ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, s fokusom na komunikaciju s krajnjim potrošačima kroz digitalne platforme, razvoj digitalnih usluga, odnosno digitalizaciju cjelokupnog poslovanja s ciljem povećanja efikasnosti, i izgradnju vještina i znanja potrebnih da bi marketinški stručnjaci uspješno obavljali svoj posao u digitalno vrijeme kao i educiranje ostatka kompanije o pogodnostima komunikacije u digitalno doba i važnosti digitalnih tehnologija.

Povodom novog imenovanja Katarina je rekla: Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, te vjerujem da ću svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem na području digitalnog marketinga doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji.





Nazad
 
 
 
 
back to top