IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.03.2017 || Ferrero ugovorio kupnju prvoklasnog američkog slastičara  |  Marko Pipunić proglašen Poduzetnikom godine  |  Poznata prva tri finalista Metro Junior Top Chefa  |  Henkel, Tommy i Hajduk Zajedno za dalmatinske nogometne klubove  |   Obnovljeni Tuš supermarket Ptuj   |  RADIONICA: NAPREDNE TEHNIKE PREGOVARANJA S TRGOVCIMA!   |  Aldi uskoro počinje poslovati u Italiji  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Linija organskih brašna Superfoods by Encian  |  Crnagoracoop izvozi kavu u SAD  |  Nova proizvodna linija za punjenje u boce Prolom vode  |  Ireni Domjanović produljen mandat članice Uprave Optima Telekoma  |  Kompanija Jaffa preuzela Banini  |  Lactalis povisio ponudu za kupnju Parmalata  |  Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  P&G i METRO ukazuju na globalni problem nedostatka pitke vode  |   Kofola u 2016.: postojan rast u Češkoj i Slovačkoj, širenje u Adriatic regiji te oporavak u Poljsk  |  „Superheroji po vašoj mjeri” i P&G  |  Njemački lanci u Australiji  |  SPOT platforma za upravljanje opskrbnim lancem doživjela je veliku nadogradnju  |   ||
   

Hrvatska: Katarina Bule nova direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu

20.03.2017
Katarina Bule nova je direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu, čiji je član Zagrebačka pivovara. Katarina je u Zagrebačku pivovaru došla 2014. godine, nakon dugogodišnjeg rada na različitim pozicijama u području digitalnog marketinga u VIPnetu. 

Katarina ima više od deset godina iskustva u digitalnom poslovanju, što joj je dalo snažnu pozadinu i razumijevanje integriranih digitalnih marketinških komunikacija, razvoja digitalnih proizvoda, analitike i upravljanja digitalnim projektima. 

Na trenutačnoj poziciji odgovorna je za postavljanje digitalnih strateških smjernica za krajnje potrošače i poslovne korisnike te njihovu implementaciju na europskim tržištima s krajnjim ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, s fokusom na komunikaciju s krajnjim potrošačima kroz digitalne platforme, razvoj digitalnih usluga, odnosno digitalizaciju cjelokupnog poslovanja s ciljem povećanja efikasnosti, i izgradnju vještina i znanja potrebnih da bi marketinški stručnjaci uspješno obavljali svoj posao u digitalno vrijeme kao i educiranje ostatka kompanije o pogodnostima komunikacije u digitalno doba i važnosti digitalnih tehnologija.

Povodom novog imenovanja Katarina je rekla: Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, te vjerujem da ću svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem na području digitalnog marketinga doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji.





Nazad
 

 
 
 
back to top