IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Katarina Bule nova direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu

20.03.2017
Katarina Bule nova je direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu, čiji je član Zagrebačka pivovara. Katarina je u Zagrebačku pivovaru došla 2014. godine, nakon dugogodišnjeg rada na različitim pozicijama u području digitalnog marketinga u VIPnetu. 

Katarina ima više od deset godina iskustva u digitalnom poslovanju, što joj je dalo snažnu pozadinu i razumijevanje integriranih digitalnih marketinških komunikacija, razvoja digitalnih proizvoda, analitike i upravljanja digitalnim projektima. 

Na trenutačnoj poziciji odgovorna je za postavljanje digitalnih strateških smjernica za krajnje potrošače i poslovne korisnike te njihovu implementaciju na europskim tržištima s krajnjim ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, s fokusom na komunikaciju s krajnjim potrošačima kroz digitalne platforme, razvoj digitalnih usluga, odnosno digitalizaciju cjelokupnog poslovanja s ciljem povećanja efikasnosti, i izgradnju vještina i znanja potrebnih da bi marketinški stručnjaci uspješno obavljali svoj posao u digitalno vrijeme kao i educiranje ostatka kompanije o pogodnostima komunikacije u digitalno doba i važnosti digitalnih tehnologija.

Povodom novog imenovanja Katarina je rekla: Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, te vjerujem da ću svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem na području digitalnog marketinga doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji.





Nazad
 
 
 
 
back to top