IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Hrvatska: Katarina Bule nova direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu

20.03.2017
Katarina Bule nova je direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu, čiji je član Zagrebačka pivovara. Katarina je u Zagrebačku pivovaru došla 2014. godine, nakon dugogodišnjeg rada na različitim pozicijama u području digitalnog marketinga u VIPnetu. 

Katarina ima više od deset godina iskustva u digitalnom poslovanju, što joj je dalo snažnu pozadinu i razumijevanje integriranih digitalnih marketinških komunikacija, razvoja digitalnih proizvoda, analitike i upravljanja digitalnim projektima. 

Na trenutačnoj poziciji odgovorna je za postavljanje digitalnih strateških smjernica za krajnje potrošače i poslovne korisnike te njihovu implementaciju na europskim tržištima s krajnjim ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, s fokusom na komunikaciju s krajnjim potrošačima kroz digitalne platforme, razvoj digitalnih usluga, odnosno digitalizaciju cjelokupnog poslovanja s ciljem povećanja efikasnosti, i izgradnju vještina i znanja potrebnih da bi marketinški stručnjaci uspješno obavljali svoj posao u digitalno vrijeme kao i educiranje ostatka kompanije o pogodnostima komunikacije u digitalno doba i važnosti digitalnih tehnologija.

Povodom novog imenovanja Katarina je rekla: Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, te vjerujem da ću svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem na području digitalnog marketinga doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji.





Nazad
 

 
 
 
back to top