IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Hrvatska: Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj

17.04.2018
Kaufland škola voća i povrća društveno je odgovoran projekt kojim se do sada obuhvatilo učenike 24 osnovne škole u Hrvatskoj kojima će se donirati preko 90 tona svježeg voća i povrća. Ove godine projekt ima još veći cilj, a to je pronaći 39 partnerskih škola te do kraja iduće školske godine donirati gotovo 150 tona svježeg voća i povrća.
 

Na prvoj konferenciji za medije Kauflanda u Hrvatskoj, predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – marketinšku kampanju na temu svježine i društveno odgovoran projekt Kaufland škola voća i povrća koji je prvi put pokrenut prošle godine. 

Kaufland je u Hrvatskoj prisutan 17 godina. Od prve poslovnice u Karlovcu do danas otvorili smo 39 prodajnih mjesta i postali smo čvrst i bitan dio hrvatskog maloprodajnog tržišta. Osim što nam je zadovoljstvo naših kupaca ali i zaposlenika vrlo važno, veliku pažnju posvećujemo i zajednici u kojoj djelujemo. Projektom Kaufland škola voća i povrća želimo učiniti nešto dobro i korisno za djecu u područjima u kojima poslujemo, kako i kaže naš moto - djela, ne riječi. - naglasio je Predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska, gosp. Vladimir Tomko.

Do kraja ove školske godine Kaufland će javnim osnovnim školama u Hrvatskoj donirati preko 90 tona voća i povrća. 

Cilj novog natjecanja je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu – njih 39! 

Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni. - pojašnjava Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je klinička nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb Tena Niseteo, rekavši kako se danas nalazimo u paradoksalnom vremenu kada je s jedne strane stopa pretile djece u porastu, dok s druge strane imamo djecu koja su zbog lošeg imovinskog stanja gotovo pothranjena. Stoga je iznimno važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća.

O zdravoj i uravnoteženoj prehrani potrebno je sve više govoriti u javnosti, stoga je značajna uloga u projektu „Kaufland škola ViP" pripala ambasadorici projekta, poznatoj voditeljici Marijani Batinić.
 
Kao majka mogu i osobno potvrditi koliko je bitna redovita konzumacija svježeg voća i povrća. Mogu se samo u potpunosti složiti s Kauflandovim motom - djela, ne riječi – i apeliram na širenje svijesti o kvaliteti prehrane djece. - istaknula je Marijana Batinić.

Projekt se skladno uklapa i u marketinšku kampanju na temu svježine koja na moderan način GIF-elementima apelira na važnost konzumacije svježih proizvoda kroz dinamične i zanimljive svakodnevne situacije u životu gotovo svake obitelji.
 
Kampanja je ujedno temeljena na odrednicama koje čine i sam Kaufland brand: beskompromisna kvaliteta i svježina, najbolja cijena, širok izbor proizvoda i jednostavnost kupnje. Ukratko: cilj je kupcu pružiti mogućnost da bira najbolje za sebe.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku: www.kaufland.hr/skolavip te krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za aktivnosti koje također smatraju važnima.

Nazad
 
 
 
 
back to top