IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

Hrvatska: Koka popravlja rezultate

03.08.2017

Varaždinska Koka  u prvom je polugodištu ostvarila dobit od 2,9 milijuna kuna, što je 13,1 posto više nego u istom razdoblju lani, stoji u financijskom izvješću te tvrtke, u kojem se upozorava na rast uvoza mesa peradi i svih drugih vrsta mesa.



Ukupni prihodi Koke u prvih šest mjeseci iznosili su 636,3 milijuna kuna, 5,7 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Za isti postotak rasli su i rashodi, koji su prvo polugodište ove godine završili na 632,8 milijuna kuna, što se objašnjava povećanim troškovima nabave i otežanim uvjetima na tržištu.

U financijskom izvješću navodi se kako je smanjenju kupovne moći potrošača značajnim dijelom doprinijelo okruženje koje je tijekom prethodnih, ali i u prvoj polovici ove godine bilo u recesiji.

"Unatoč tome što određeni pokazatelji gospodarskih kretanja pokazuju blago poboljšanje – rast prometa u osobnoj potrošnji i turizmu, to poboljšanje nije se na isti način odrazilo na poslovanje Koke. Razlog je u značajnom uvozu peradskog i ostalih vrsta mesa iz zemalja Europske unije, te daljnjem cjenovnom pritisku trgovačkih lanaca za stalnim snižavanjem cijena finalnih proizvoda mesa i mesnih prerađevina”, navodi se u izvješću.

Nazad
 
 
 
 
back to top