IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Hrvatska: Koka popravlja rezultate

03.08.2017

Varaždinska Koka  u prvom je polugodištu ostvarila dobit od 2,9 milijuna kuna, što je 13,1 posto više nego u istom razdoblju lani, stoji u financijskom izvješću te tvrtke, u kojem se upozorava na rast uvoza mesa peradi i svih drugih vrsta mesa.



Ukupni prihodi Koke u prvih šest mjeseci iznosili su 636,3 milijuna kuna, 5,7 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Za isti postotak rasli su i rashodi, koji su prvo polugodište ove godine završili na 632,8 milijuna kuna, što se objašnjava povećanim troškovima nabave i otežanim uvjetima na tržištu.

U financijskom izvješću navodi se kako je smanjenju kupovne moći potrošača značajnim dijelom doprinijelo okruženje koje je tijekom prethodnih, ali i u prvoj polovici ove godine bilo u recesiji.

"Unatoč tome što određeni pokazatelji gospodarskih kretanja pokazuju blago poboljšanje – rast prometa u osobnoj potrošnji i turizmu, to poboljšanje nije se na isti način odrazilo na poslovanje Koke. Razlog je u značajnom uvozu peradskog i ostalih vrsta mesa iz zemalja Europske unije, te daljnjem cjenovnom pritisku trgovačkih lanaca za stalnim snižavanjem cijena finalnih proizvoda mesa i mesnih prerađevina”, navodi se u izvješću.

Nazad
 
 
 
 
back to top