IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Kompanija cargo-patner optimizirala web stranicu

06.03.2018
Kompanija cargo-partner priopćila je da je redizajnirala svoj sajt www.cargo-partner.com, koji je sada u potpunosti prilagođen posjetiocima, sa jednostavnom navigacijom.

Iz cargo-partner a su izjavili da je redizajnirana we stranica www.cargo-partner.com, koja je sada u potpunosti prilagođena za posjetitelje, uz jednostavnu navigaciju.


Kako stoji u priopćenju, novi web sadrži interaktivnu kartu svijeta, kao i portal za posao i optimiziran je za računala, laptope, tablete i mobilne telefone.

Novi izgled karakteriziraju jednostavni izgled stranice, kao i veliki navigacijski elementi. "Izbornik" redizajniran je za intuitivnu navigaciju, a optimizirani sadržaj preglednika pomaže korisnicima da pronađu ono što im je potrebno, rekli su iz tvrtke.

Prema istraživanjima, 94% B2B klijenata traži informacije online, a 83% njih posjećuje web stranice odgovarajućih tvrtki prije donošenja konačne odluke. Stoga se nova web stranica smatra ključnim kanalom u rješavanju postojećih i potencijalnih klijenata.

Jedna od novina je i ta da će posjetitelji putem opcije "request-a-quote" biti u mogućnosti izravno sa stranice pošalju upit, bez da prvo kontaktiraju nekog u cargo-partner-u. Osim toga, cargo-partner aktivno koristi i društvene platforme kao što su LinkedIn, XING, Vimeo, Youtube i Instagram, kako bi uvijek bio u kontaktu s potencijalnim klijentima i poslovnim partnerima - podsjećaju u ovoj kompaniji. Jedna od novina je i interaktivna karta s ključnim činjenicama o 125 cargo-partner ureda u 29 zemalja, navodi se u priopćenju.

Kao što je dodano, web mjesto se nadograđuje, u daljnjim fazama razvoja. Osim engleskog i njemačkog jezika, dodatan korak će prevesti sadržaj na druge jezike zemalja u kojima je teretni partner prisutan.
  
  
Kompanija cargo-partner specijalizirana je za pružanje usluga transporta i logistike, a djeluje globalno - počevši od zapadne i središnje Europe, preko sjevernoistočnu i Jugoistočne Azije, Indijskog potkontinenta do Sjeverne Amerike.
Prvi uredi za teretni partneri u Srbiji osnovani su 2004. godine. Danas, tvrtka ima urede u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Subotici, a od prosinca 2014. godine i vlastito skladište u Dobanovcima.
 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top