IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  Blagi rast robnog suficita EU  |  LJUBAV NA PRVO MAZANJE USANA! Stigli su fantastični novi, trendi Labellino okusi   |  Pão de Açucar uvodi novi model trgovina   |  Stagnacija prihoda Metroa u božićnom kvartalu  |  CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u  |  DIA u Madridu testira koncept trgovina u sklopu benzinskih postaja  |  Agrokor demantira prodaju Konzumovih trgovina u BiH   |  CES: Hrvatski startupi zadivili Amazon  |  Preventivan potez Lactalisa   |  Proslavite dan Sv. Vinka u Iloku  |  U devet lanjskih mjeseci uvoz je rastao po stopi od 13 posto, a izvoz od 11 posto  |  Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu  |  GEFCO najavljuje akviziciju tvrtke glt, ključnog igrača na poveznici europa-maroko  |  Promjenama u prehrani do vitke linije  |  Agrokor: Poslovanje u uzlaznom trendu, prosinac obilježio prijedlog nacrta nagodbe  |  FOREO ponovno mijenja svijet ljepote   |  Novi Teta Violeta naturally inspired deterdženti za suđe s pumpicom   |  Teta Violeta Touche de parfum omekšivači   |  Heidi i Lidl predstavljaju svoju treću kolekciju: Otkačene traper kombinacije za velike i male  |   ||
   

Hrvatska: Konzum zatvara stotinjak trgovina

08.01.2018
Građane Rijeke i Osijeka iznenadilo je 'novogodišnje' zatvaranje dvaju velikih Konzumovih prodajnih centara. Što se krije iza ove mjere izvanredne uprave i hoće li biti još sličnih poteza, u portalu SEEbiz provjerili su u Agrokoru.
 
Izvanredna uprava Agrokora tvrdi da zatvaranje centara u Rijeci i Osijeku na predstavlja nikakvu izvanrednu mjeru. 

"Riječ je o najavljenoj optimizaciji prodajne mreže u sklopu koje se planira zatvoriti stotinjak prodajnih mjesta," pojasnili su iz Agrokora za tportal. 

Prodavaonice u Rijeci i Osijeku donosile su gubitke i, prema zaključku Uprave Konzuma, nisu imale poslovnu perspektivu.

"Konzum je i dosad svake godine zatvarao dio trgovina u skladu s tržišnim okolnostima te tako optimizirao upravljanje svojom prodajnom mrežom kao dio redovne maloprodajne prakse. U sklopu procesa restrukturiranja fokus je stavljen na povećanje efikasnosti i profitabilnosti svakog pojedinog dijela kompanije uz očuvanje radnih mjesta, a sve s ciljem realizacije dugoročno održivog poslovanja'", poručuju iz Agrokora.

Pritom naglašavaju da prilikom restrukturiranja posebnu pažnju posvećuju Konzumovim zaposlenicima i očuvanju njihovih radnih mjesta preraspodjelom na nova radna mjesta u blizini prebivališta ili prema dogovoru.

Tako su svim djelatnicima zatvorenih centara u Rijeci i Osijeku osigurana radna mjesta u prodavaonicama u blizini.
Prema dostupnim podacima, do kraja rujna ugašeno je oko 60 Konzumovih trgovina, ali kako je riječ uglavnom o manjim kvartovskim dućanima, zatvaranja nisu izazvala toliku pozornost javnosti kao u slučaju većih prodajnih centara u Rijeci i Osijeku. 

Zatvaranje Konzumove prodavaonice u Tower centru Rijeka poklopilo se s istekom ugovora o zakupu, a u Agrokoru ističu da cijena najma nije bila razlog za zatvaranje, već je presudio nedovoljan promet.
Glavni problemi s kojima se suočava Konzum, a zbog kojih se teško nosi s konkurencijom su: nizak koeficijent obrtaja robe, neoptimalni prodajni prostori i neprofitabilnost dijela prodavaonica.

Analize pokazuju da najbolje rezultate postižu prodavaonice srednje veličine (do 3500 kvadrata prodajne površine), a značajan dio Konzumovih prodavaonica prelazi taj format, što ugrožava produktivnost sustava.

Problem predstavlja i dio malih i srednjih kvartovskih dućana koji će se također morati ugasiti zbog nerentabilnosti. 
 
Autor/izvor: SEEbiz / tportal 


Nazad
 
 
 
 
back to top