IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Europa: Kupci pristupaju internetu radi informacija

06.12.2017
Kupci širom Europe sve više dobivaju informacije o proizvodima, promocijama i cijenama putem svojih pametnih telefona, pokazuje IRI-jevo istraživanje, koje je obuhvatilo više od 2800 europskih potrošača.
 
 
Podaci pokazuju da više od trećine kupaca koristi mobilne aplikacije za pronalaženje informacije o proizvodu i traženje najboljih ponuda. Od tih digitalnih pretraživača informacija, dvije trećine je izjavilo da tako štede novac.
 
Više od trećine ispitanika koristi internet kako bi tražili promocije i ponude u trgovinama, a 22% kako bi utvrdili koje trgovine imaju najbolje ponude za određeni dan.

Nazad
 
 
 
 
back to top