IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Europa: Kupci pristupaju internetu radi informacija

06.12.2017
Kupci širom Europe sve više dobivaju informacije o proizvodima, promocijama i cijenama putem svojih pametnih telefona, pokazuje IRI-jevo istraživanje, koje je obuhvatilo više od 2800 europskih potrošača.
 
 
Podaci pokazuju da više od trećine kupaca koristi mobilne aplikacije za pronalaženje informacije o proizvodu i traženje najboljih ponuda. Od tih digitalnih pretraživača informacija, dvije trećine je izjavilo da tako štede novac.
 
Više od trećine ispitanika koristi internet kako bi tražili promocije i ponude u trgovinama, a 22% kako bi utvrdili koje trgovine imaju najbolje ponude za određeni dan.

Nazad
 
 
 
 
back to top