IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

BiH: Kupujmo domaće: Predstavljena 'BH korpa'

20.04.2017
U prisustvu kupaca, dobavljača i novinara u supermarketu Hoše komerc u Hadžićima predstavljena je "BH. korpa” kao dodatan doprinos koji lanac trgovina Hoše komerc pruža kampanji "Kupujmo domaće”.
 


Prvih 5 domaćih brendova koji su zauzeli svoje mjesto u Hoše "BH. korpi” su Violeta papirnati ručnici, Swity sok, Merka kava, Ovako hrenovka i Meggle jogurt. Ukrasni mušepci na tradicionalnoj bosanskoj kući poslužili su kao motiv za dizajn "BH. korpe”, koja se od danas nalazi u svim trgovinama Hoše komerc. "Iznenađeni smo velikim interesom domaćih dobavljača za BH. korpu, ali mi sve ovo i radimo zbog njih. Svih pet proizvoda koji se nalaze u BH. korpi bit će idućih 15 dana na akciji. Nakon ovih, na red će doći drugih 5 proizvoda tako da ćemo svakih pola mjeseca mijenjati sadržaj BH. korpe, koja se od danas nalazi u svih naših 9 trgovina u Sarajevu. S obzirom na interes i odaziv dobavljača na samom startu, uvjereni smo da će BH. korpa kao projekt još dugo trajati te da će prijeći u tradiciju”, izjavila je Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.


Hoše komerc je podržao svaku zajedničku kampanju "Kupujmo domaće” koja je organizirana do sada. Ovaj put idu korak dalje i pokreću vlastitu kampanju "BH. korpa” kao dodatni izraz podrške domaćim brendovima. "BH. korpa” će značiti dodatnu poziciju, marketing i komunikaciju svim domaćim brendovima koji žele sudjelovati u kampanji u trgovinama Hoše komerc. Dakle, spremni su investirati u dodatni prostor, zanimljiv i simboličan dizajn "BH. korpe”, komunikaciju i oglašavanje kako bi još više izašli u susret domaćim proizvođačima.


Hoše komerc trenutno zapošljava 216 radnika, od čega je veći dio radnika zaposlen u maloprodajnoj mreži. Pored proizvodnje i veleprodaje, Hoše komerc posjeduje lanac od 9 trgovina i svi su na području Kantona Sarajevo. Hoše komerc d.o.o. Sarajevo je jedan od najstarijih trgovačkih lanaca u Bosni i Hercegovini. U protekloj 2016. godini uspješno su poslovali zajedno sa njihovim brendovima Bony, Merka i Naše mlijeko, uz distribuciju brenda Meggle te tako nastavili razvijati svoje tržišne kapacitete i promovirati domaće gospodarstvo.
Hoše komerc već 38 godina pruža trgovačke usluge Sarajlijama, a protekla 2016. bila je na razini rekordne 2015. godine, kada su ukupno imali prihode više od 64 milijuna KM neto. Prva trgovina otvorena je davne 1979. godine kao dio obiteljskog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je tvrtka Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu.
 
Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim slastičarstvo, pakirnica i pržionica kave, kao i distribucija proizvoda, prenposi kupujmodomace.ba.

Nazad
 
 
 
 
back to top