IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Francuska/Hrvatska: L´Oréal udvostručuje trud kako bi postigao svoje ambiciozne ciljeve održivosti

20.04.2017
Dok posljedice klimatskih promjena postaju sve vidljivije te direktno utječu na kozmetičku industriju, L´Oréal Grupa izvještava o ostvarenim ciljevima značajnog smanjenja negativnog utjecaja na okoliš, potvrđujući svoju obvezu u borbi protiv štetnih klimatskih promjena.
 
 
 
Tako su rezultati koji su objavljeni u L´Oréalovom izvješću o napretku održivog razvoja za 2016. - Sharing beauty with all – dokazali kako je značajan napredak već postignut.

„Klimatske promjene su stvarne i utječu na najosjetljivije unutar našeg vrijednosnog lanca, primjerice poljoprivrednike i proizvođače određenih prirodnih sastojaka, kao što su shea maslac iz Burkine Faso ili arganovo ulje iz južnog Maroka. Potrebne su akcije. Na pola puta prema postizanju ciljeva, koje smo odredili dostići do 2020. godine, udvostručit ćemo trud za smanjenjem utjecaja na okoliš te doprijeti do naših javnosti, posebice onih iz područja održive proizvodnje i inovacije", izjavila je Alexandra Palt, izvršna direktorica za održivost.
 

Održiva proizvodnja: manja emisija ispušnih plinova

Smanjenjem emisije plinova u tvornicama i distribucijskim centrima za 67 posto u razdoblju od 2005. do 2016. L´Oréal je nadmašio svoje prvobitne ciljeve o smanjenju emisije CO2 za 60 posto. Takav rezultat je postignut čak četiri godine prije planiranog postizanja cilja, dok je tvrtka u istom vremenskom razdoblju povećala proizvodnju za 29 posto. Nadalje, do kraja 2016. čak je 15 industrijskih postrojenja Grupe postiglo neutralnost u pogledu utjecaja ugljika na okoliš.
Izniman rad je prepoznao i CDP, nezavisna međunarodna organizacija koja vrednuje utjecaj kompanija na okoliš. U 2016. godini, sveukupno je evaluirano 3.000 tvrtki, a L´Oréal je jedna od dvije svjetske kompanije koja je nagrađena ocjenom „A", koja predstavlja najveći utjecaj na tri ključna faktora: zaštitu klime, održivo upravljanje vodama i borbu protiv uništavanja šuma.

Održiva inovacija: Postepeno poboljšavanje svih novih proizvoda

L´Oréal je odlučan u tome da poboljša utjecaj svojih proizvoda na okoliš i društvo do 2020. godine. To znači kako svi potrošači  L´Oréalovih proizvoda diljem svijeta mogu biti sigurni da su kupnjom svakog novog proizvoda unaprijedili utjecaj na životnu sredinu i okoliš. 

Ova obveza odnosi se na sve L´Oréalove brendove te napredak na 82% proizvoda koji su na tržište plasirani u 2016. godini (74% u 2015.).. Neki od novih proizvoda plasirani na tržište u 2016. godini pokazuju razinu biorazgradivosti koja premašuje 98%, kao primjerice šamponi i regeneratori nove Biolage R.A.W. linije proizvoda ili Garnier Ultra Doux šampon koi sadrži 5 biljaka. 

Program održivog razvoja Grupe L'Oreal „Sharing Beauty With All" pokrenut je 2013. godine. U potpunosti je integriran u cijeli vrijednosni lanac Grupe te objedinjuje L´Oréalove obveze vezane uz održivi razvoj do 2020., a odnosi se na njene utjecaje na svim razinama, od osmišljavanja proizvoda do njihove distribucije, uključujući proizvodni proces ili onaj pribavljanja sastojaka.

Preuzmite izvještaj i pogledajte rezultate: sharingbeautywithall.loreal.com/results 

Pratite @LOrealCommitted, Twitter profil na kojemu možete saznati sve o L’Oréalovoj posvećenosti održivosti.

Pogledajte digitalnu verziju izvještaja i web stranicu: sharingbeautywithall.loreal.com   


Program „Sharing Beauty With All"  temelji se na četiri stupa:
Održiva inovacija, kako bi se smanjio negativni utjecaj proizvoda i formula na okoliš;
Održiva proizvodnja, kako bi se smanjio utjecaj tvornica i distribucijskih centara na okoliš; 
Održivi napredak koji pruža potrošačima mogućnost da sami donesu održive izbore pri kupnji i potrošnji  proizvoda;
Održivi suživot sa svim dionicima L´Oréal Grupe (javnosti, dobavljači i zaposlenici).
Svake godine, L´Oréal komunicira transparentno te osigurava podatke o napretku tvrtke. Danas je Grupa jedna od tvrtki čije su ambicije i ozbiljan pristup prema održivom razvoju prepoznatljivi u cijelome svijetu.



Nazad
 
 
 
 
back to top