IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Slovenija: Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica

06.12.2017
Dana 5. prosinca otvorena je prva društvena trgovina u Ljubljani Šiška na Celovskoj 111. komercijalni cilj, kako kaže Dalibor Matijević, 28, (na slici), koji je sve uradio u svom umu. Otvorenje uskoro i u Rijeci...
 
 
Otvorio je prvu trgovinu u Mariboru u srpnju, gdje ima tri zaposlenika i kako kaže ide jim dobro, a naziv trgovine je isti u oba grada - Robin Food. Zaštitio je to ime i sada radi sa svojim kolegama na otvaranju franšiznih trgovina koje će imati druga imena u Sloveniji, kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez. Četiri zaposlenika zaposlena su u podružnici u Ljubljani, a nude oko 100 različitih proizvoda. Trgovina, zajedno sa skladištem, prostire se na 250 m2 (120 + 120m2).
 
Taj projekat namjerava i proširiti preko granice, najprije u Hrvatsku (Rijeka), a slijede i otvaranja u Srbiji u Beogradu, Poljskoj te u Zapadnoj Europi. "Da, zašto ne. U Italiju, Njemačku. Temelji se na namirnicama koje su prevelike za proizvođače i druge dobavljače, a prije isteka roka možemo ponuditi jeftinijoj cijeni našim kupcima. Ovo je naš prvi kanal nabave, drugi kanal predstavlja moderan način kupnje kozmetičkih i kemijskih proizvoda i vodi kanal koji predstavlja osnovne proizvode za život ili hranu kao što su jaja, mlijeko, ulje itd. "

Nazad
 
 
 
 
back to top