IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Slovenija: Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica

06.12.2017
Dana 5. prosinca otvorena je prva društvena trgovina u Ljubljani Šiška na Celovskoj 111. komercijalni cilj, kako kaže Dalibor Matijević, 28, (na slici), koji je sve uradio u svom umu. Otvorenje uskoro i u Rijeci...
 
 
Otvorio je prvu trgovinu u Mariboru u srpnju, gdje ima tri zaposlenika i kako kaže ide jim dobro, a naziv trgovine je isti u oba grada - Robin Food. Zaštitio je to ime i sada radi sa svojim kolegama na otvaranju franšiznih trgovina koje će imati druga imena u Sloveniji, kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez. Četiri zaposlenika zaposlena su u podružnici u Ljubljani, a nude oko 100 različitih proizvoda. Trgovina, zajedno sa skladištem, prostire se na 250 m2 (120 + 120m2).
 
Taj projekat namjerava i proširiti preko granice, najprije u Hrvatsku (Rijeka), a slijede i otvaranja u Srbiji u Beogradu, Poljskoj te u Zapadnoj Europi. "Da, zašto ne. U Italiju, Njemačku. Temelji se na namirnicama koje su prevelike za proizvođače i druge dobavljače, a prije isteka roka možemo ponuditi jeftinijoj cijeni našim kupcima. Ovo je naš prvi kanal nabave, drugi kanal predstavlja moderan način kupnje kozmetičkih i kemijskih proizvoda i vodi kanal koji predstavlja osnovne proizvode za život ili hranu kao što su jaja, mlijeko, ulje itd. "

Nazad
 
 
 
 
back to top