IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Slovenija: Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica

06.12.2017
Dana 5. prosinca otvorena je prva društvena trgovina u Ljubljani Šiška na Celovskoj 111. komercijalni cilj, kako kaže Dalibor Matijević, 28, (na slici), koji je sve uradio u svom umu. Otvorenje uskoro i u Rijeci...
 
 
Otvorio je prvu trgovinu u Mariboru u srpnju, gdje ima tri zaposlenika i kako kaže ide jim dobro, a naziv trgovine je isti u oba grada - Robin Food. Zaštitio je to ime i sada radi sa svojim kolegama na otvaranju franšiznih trgovina koje će imati druga imena u Sloveniji, kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez. Četiri zaposlenika zaposlena su u podružnici u Ljubljani, a nude oko 100 različitih proizvoda. Trgovina, zajedno sa skladištem, prostire se na 250 m2 (120 + 120m2).
 
Taj projekat namjerava i proširiti preko granice, najprije u Hrvatsku (Rijeka), a slijede i otvaranja u Srbiji u Beogradu, Poljskoj te u Zapadnoj Europi. "Da, zašto ne. U Italiju, Njemačku. Temelji se na namirnicama koje su prevelike za proizvođače i druge dobavljače, a prije isteka roka možemo ponuditi jeftinijoj cijeni našim kupcima. Ovo je naš prvi kanal nabave, drugi kanal predstavlja moderan način kupnje kozmetičkih i kemijskih proizvoda i vodi kanal koji predstavlja osnovne proizvode za život ili hranu kao što su jaja, mlijeko, ulje itd. "

Nazad
 
 
 
 
back to top