IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Ledo u odabranom društvu tvrtki s UTZ certifikatom u Hrvatskoj

12.04.2018
Ledo d.d. je postao jedna od rijetkih tvrtki u Hrvatskoj koja je dobila UTZ certifikat, a riječ je o kakao certifikatu koji podržava najveći program za održivi uzgoj kakaa u svijetu.
 
 
Projekt certificiranja UTZ sustava u Ledu uključivao je dokumentiranje, implementaciju i certifikaciju sustava, trajao je oko četiri mjeseca, u projektu je sudjelovao multidisciplinaran tim, a certifikaciju sustava provela je certifikacijska kuća Bureau Veritas iz Slovenije.

UTZ certifikat je oznaka koju nose samo proizvodi s kakaovcem s plantaža koje poštuju načela održivog razvoja. Radi se o kakaovcu uzgajanom u sustavu sljedivosti koji pazi na očuvanje okoliša, a prodaje se uz poštivanje načela transparentnosti.
 
UTZ sustav vrlo je zahtjevan u pogledu vođenja dokumentacije sljedivosti, praćenja količine kupljenog UTZ kakaa, održavanja zapisa o dobavljačima i kupcima te ostale dokumentacije koja UTZ certificiran proizvod razlikuje od konvencionalnih, odnosno necertificiranih proizvoda. Kako bi dobio ovaj certifikat, u Ledu je proveden niz edukacija kojima se osigurava sigurna implementacija sustava na svim razinama u kompaniji.

Iznimno smo ponosni što je Ledo primio UTZ certifikat koji je potvrda naše brze prilagodbe na zahtjeve tržišta. Ovaj certifikat rezultat je zajedničkog rada svih službi i sektora unutar Leda, jer kontinuirano pratimo potrebe i zahtjeve svojih potrošača. Vjerujemo da će se s ovim certifikatom naši proizvodi još bolje plasirati na regionalnom i svjetskom tržištu te da će našim kupcima biti garancija kvalitete i najboljih sastojaka
. - izjavila je Tanja Dinić, direktorica Službe upravljanja kvalitetom i okolišem, Ledo.

UTZ certifikat tako je jedan od mnogobrojnih sustava upravljanja kojim Ledo osigurava kontinuiranu kvalitetu, sigurnost hrane, zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te je kao takav integriran u Ledov integrirani sustav upravljanja (ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, HACCP, IFS, BRC, HALAL, KOŠER, UTZ).
 
Ovim certifikatom Ledo je odgovorio na izravan zahtjev kupca te još jednom potvrdio da je spreman odgovoriti na sve nove izazove koje tržište stavlja pred kompaniju.

Nazad
 
 
 
 
back to top