IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Rumunjska: Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu

05.03.2018
Schwarz Group je tržišni lider u Rumunjskoj, gdje posluje pod banerima Kaufland i Lidl. Prema podacima Lebensmittel Zeitunga za 2017. godinu, grupa ima dvostruko veći tržišni udio (27,3%) od Carrefoura, drugog po veličini lanca u zemlji.

Lidl je najavio osnivanje informatičkog centra u Bukureštu, koji će kao ogranak Lidl Digital osigurati e-trgovinu i rješenja za upravljanje digitalnim platformama popusta bannera u više od 30 zemalja u kojima djeluje Schwartz grupa.

om i tehnološkom centru, koji započinje s radom sljedećeg mjeseca, zapošljava se više od 100 ronilaca i konzultanata specijaliziranih za SAP, Hybris i Java sustave, Scrum Masters, Business Analysts i Application Managers.

Lidl Digital, sa sjedištem u Berlinu, radi na razvoju online poslovnog modela već više od deset godina, a IT centri otvoreni su u Barceloni i Sofiji prije Bukurešta.

S 20 milijuna stanovnika, Rumunjska je druga po veličini država u Europskoj uniji, iza Poljske, ali prema analitičarima, s daleko većim potencijalom za kanal riteile u usporedbi s poljskim tržištem, koji je zasjenjen diskontima.

Izvor: www.lebensmittelzeitung.net



Nazad
 
 
 
 
back to top