IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Portugal: Lidl planira uložiti 70 milijuna eura tijekom 2017.

19.04.2017
Lidl planira investirati 70 milijuna eura u Portugalu do kraja godine, u usporedbi sa 50 milijuna eura u 2016. godini.

U intervjuu portugalskom dnevniku Expresso predsjednica Lidla za Portugal Afrodita Pampa rekla je da planiraju u 2017. otvoriti 6 novih supermarketa, svaki površine 1400m2.

Iako Lidl već ima 246 supermarketa u Portugalu, Pampa vjeruje da još uvijek ima mjesta za rast, osobito u manjim gradovima.
 

Taj njemački trgovački lanac planira preurediti 70 supermarketa u Portugalu, a u nekima će biti otvorene i kavane, prve takve općenito u Lidlu.
 
K tome, u trgovini u Portu testiraju i novi koncept s hranom za van.

Trenutačno je više od 50% dobavljača stalnog asortimana (proizvodi dostupni u svim trgovinama) portugalskog podrijetla, a u Lidlu planiraju još i povećati njihov broj.

Pampa za kraj dodaje da je Lidl, prema podacima agencije Nelsen, imao najveći rast u Portugalu 2016. godine dosegnuvši 8,5% tržišnog udjela. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top