IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Portugal: Lidl planira uložiti 70 milijuna eura tijekom 2017.

19.04.2017
Lidl planira investirati 70 milijuna eura u Portugalu do kraja godine, u usporedbi sa 50 milijuna eura u 2016. godini.

U intervjuu portugalskom dnevniku Expresso predsjednica Lidla za Portugal Afrodita Pampa rekla je da planiraju u 2017. otvoriti 6 novih supermarketa, svaki površine 1400m2.

Iako Lidl već ima 246 supermarketa u Portugalu, Pampa vjeruje da još uvijek ima mjesta za rast, osobito u manjim gradovima.
 

Taj njemački trgovački lanac planira preurediti 70 supermarketa u Portugalu, a u nekima će biti otvorene i kavane, prve takve općenito u Lidlu.
 
K tome, u trgovini u Portu testiraju i novi koncept s hranom za van.

Trenutačno je više od 50% dobavljača stalnog asortimana (proizvodi dostupni u svim trgovinama) portugalskog podrijetla, a u Lidlu planiraju još i povećati njihov broj.

Pampa za kraj dodaje da je Lidl, prema podacima agencije Nelsen, imao najveći rast u Portugalu 2016. godine dosegnuvši 8,5% tržišnog udjela. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top