IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Portugal: Lidl planira uložiti 70 milijuna eura tijekom 2017.

19.04.2017
Lidl planira investirati 70 milijuna eura u Portugalu do kraja godine, u usporedbi sa 50 milijuna eura u 2016. godini.

U intervjuu portugalskom dnevniku Expresso predsjednica Lidla za Portugal Afrodita Pampa rekla je da planiraju u 2017. otvoriti 6 novih supermarketa, svaki površine 1400m2.

Iako Lidl već ima 246 supermarketa u Portugalu, Pampa vjeruje da još uvijek ima mjesta za rast, osobito u manjim gradovima.
 

Taj njemački trgovački lanac planira preurediti 70 supermarketa u Portugalu, a u nekima će biti otvorene i kavane, prve takve općenito u Lidlu.
 
K tome, u trgovini u Portu testiraju i novi koncept s hranom za van.

Trenutačno je više od 50% dobavljača stalnog asortimana (proizvodi dostupni u svim trgovinama) portugalskog podrijetla, a u Lidlu planiraju još i povećati njihov broj.

Pampa za kraj dodaje da je Lidl, prema podacima agencije Nelsen, imao najveći rast u Portugalu 2016. godine dosegnuvši 8,5% tržišnog udjela. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top