IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Portugal: Lidl planira uložiti 70 milijuna eura tijekom 2017.

19.04.2017
Lidl planira investirati 70 milijuna eura u Portugalu do kraja godine, u usporedbi sa 50 milijuna eura u 2016. godini.

U intervjuu portugalskom dnevniku Expresso predsjednica Lidla za Portugal Afrodita Pampa rekla je da planiraju u 2017. otvoriti 6 novih supermarketa, svaki površine 1400m2.

Iako Lidl već ima 246 supermarketa u Portugalu, Pampa vjeruje da još uvijek ima mjesta za rast, osobito u manjim gradovima.
 

Taj njemački trgovački lanac planira preurediti 70 supermarketa u Portugalu, a u nekima će biti otvorene i kavane, prve takve općenito u Lidlu.
 
K tome, u trgovini u Portu testiraju i novi koncept s hranom za van.

Trenutačno je više od 50% dobavljača stalnog asortimana (proizvodi dostupni u svim trgovinama) portugalskog podrijetla, a u Lidlu planiraju još i povećati njihov broj.

Pampa za kraj dodaje da je Lidl, prema podacima agencije Nelsen, imao najveći rast u Portugalu 2016. godine dosegnuvši 8,5% tržišnog udjela. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top