IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Portugal: Lidl planira uložiti 70 milijuna eura tijekom 2017.

19.04.2017
Lidl planira investirati 70 milijuna eura u Portugalu do kraja godine, u usporedbi sa 50 milijuna eura u 2016. godini.

U intervjuu portugalskom dnevniku Expresso predsjednica Lidla za Portugal Afrodita Pampa rekla je da planiraju u 2017. otvoriti 6 novih supermarketa, svaki površine 1400m2.

Iako Lidl već ima 246 supermarketa u Portugalu, Pampa vjeruje da još uvijek ima mjesta za rast, osobito u manjim gradovima.
 

Taj njemački trgovački lanac planira preurediti 70 supermarketa u Portugalu, a u nekima će biti otvorene i kavane, prve takve općenito u Lidlu.
 
K tome, u trgovini u Portu testiraju i novi koncept s hranom za van.

Trenutačno je više od 50% dobavljača stalnog asortimana (proizvodi dostupni u svim trgovinama) portugalskog podrijetla, a u Lidlu planiraju još i povećati njihov broj.

Pampa za kraj dodaje da je Lidl, prema podacima agencije Nelsen, imao najveći rast u Portugalu 2016. godine dosegnuvši 8,5% tržišnog udjela. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top