IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća

21.04.2017
Odabirom 15 novih domaćih proizvođača čije će proizvode uvrstiti u svoj stalni asortiman kroz brend Okusi svoj zavičaj, trgovački lanac Lidl ušao je u završnu fazu projekta „Okusi svoj zavičaj".
 
 
Lidlov stručni tim analizirao je nekoliko stotina prijava pristiglih za ovaj projekt, realiziran u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a 40–ak proizvođača prošlo je u drugi krug natječaja. Sukladno pravilima natječaja, odabrano je 15 dobavljača iz svih krajeva Lijepe Naše čiji će se proizvodi na policama Lidlovih trgovina moći pronaći već sredinom 2017. godine.

Podsjetimo, trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, u studenom je pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj" koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj" za cilj je imao okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im prodaju unutar Lidlovih trgovina. Natječaj je trajao više od mjesec dana, a prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije.

Projektom „Okusi svoj zavičaj" Lidl želi dodatno podržati domaća poljoprivredna gospodarstva te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svježeg domaćeg voća i povrća. U Lidlu ističu kako zahvaljuju još jednom na svim pristiglim prijavama i vesele se proširenju suradnje s lokalnim proizvođačima.

Novi Lidlovi dobavljači voća i povrća:

1. OPG Čajkulić Ana-Marija
2. Agro Šišan j.d.o.o.
3. Marina, poljoprivredna zadruga
4. OPG Darko Radović
5. ORIUS d.o.o.
6. FRUTAS d.o.o.
7. Malina Oršić d.o.o.
8. MIKS AGRO, obrt za poljoprivredu
KONTAKT ZA MEDIJE: Tihana Belin, 091 4650 081, tihana@realgrupa.com
9. OPG Marinko Bartulović
10. Zadruga Vinkovačka šparoga
11. OPG Mile Lakobrija
12. Proizvodnja poljoprivrednih proizvoda Jurica Cafuk
13. PG Sršen, vl. Marko Sršen
14. Povrće Pula, vl. Nebojša Stanković
15. Stoičev d.o.o.

Nazad
 
 
 
 
back to top